czwartek, 17 czerwca 2010

Aniołek

Dzisiaj pokażę Wam aniołka, którego zrobiłam już bardzo dawno temu i co prawda mam jego tylko dwa zdjęcia ale darzę go ogromnym sentymentem i jest to chyba jedyny taki mój aniołek do którego lubię często powracać. Może dlatego że jest jedną z moich pierwszych prac murzynkowych. Mam  nadzieję, że nowej właścicielce dobrze służy i przynosi jej wiele szczęścia.

 

...i jeszcze znalazłam w zdjęciach z tamtego okresu takiego aniołka :) który też gdzieś sobie ode mnie odfrunął. Data na zdjęciu przekłamana, aniołek jest duuużo starszy.
 

4 komentarze :

u Alojka pisze...

to jest najladniejszy aniolek jaki dotej pory ogladalam!

UHK Gallery pisze...

Trafiłam tu ze Scrapujących Polek za najpiękniejszym w świecie ATC jakie w życiu widziałam - tym z maszyną.
Piekne prace robisz, chylę głowę i zapisuję w ulubionych.

Pozdrawiam
uhk

Magdalena eM pisze...

już różne aniołki widziałam, ale te biją je na głowę...na głowy..kładą na łopatki :-), są niesamowite

ZUzanna pisze...

śliczne.. :)