poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Broszki - parasolki











12 komentarzy :

Konwalia Amelii pisze...

są bajeczne . pozdrawiam

Ines pisze...

bardzo oryginalne .... te zaliczyłabym do jesieni :D

Różany Anioł pisze...

tak, powiało jesienią ale i oryginalnością :)

Miejsce Sympatycznych Klimatów... pisze...

coś niesamowitego! o matko! no szczęka mi opadła! rewelacja!

Kasmatka pisze...

Niesamowite są, pierwszy raz takie widzę. Piękne!

Kalisz made pisze...

Geniusz!!!!

Avarill pisze...

Och, jakie to urocze! Kupiłaś takie półfabrykaty czy może sama ulepiłaś? Pozdrawiam

mikilukasza pisze...

Jej-jakie piękne!
Aż buzia uśmiechnęła mi się do monitora!
Są rewelacyjne te broszki!
Takie inne i oryginalne!
Ta z niebieskimi koralikami podbiła moje serce!

KasiaJewellery pisze...

Niezwylkle pomysłowe, aż z chęcią bym taką ponosiła, choć w broszki to lubię tylko podziwiać u kogoś ;-)

white.sheep pisze...

bardzo oryginalne.Stawiam na drugą.A tak w ogóle to przepraszam za ilość postów w ciągu jednego dnia,ale cały czas po przekierowaniu do posta z candy klikałam na odnośnik do innego candy myśląc,że przekieruje mnie do strony głównej.No i tak sobie klikałam i patrzyłam,że od lipca nie ma nowych wpisów.Uprzedzając,nie nie jestem blondynką.Teraz nadrabiam zaległości.Pozdrawiam.

ABOKU pisze...

Avarill - sama ulepiłam.
white.sheep - ;D
Dziekuję wszystkim serdecznie za miłe komentarze i za to że mnie odwiedzacie. Pozdrawiam.

niw@ pisze...

A jak się stało, że przedtem umkły moim oczom te słodkie parasolki? :) Nie wiem, ale są naprawdę urocze :)
Naprawdę talent !!!
Pozdrawiam serdecznie !