czwartek, 5 sierpnia 2010

Etui na komórkę










8 komentarzy :

barbaratoja pisze...

Sztuka filcowania jest dla mnie obca, ale wciąż podziwiam innych;-)

Konwalia Amelii pisze...

znów fikuśny wytworek, ładne motylkowe zapięcie

Ines pisze...

filcowanie to jedyna z rzecz na którą się jeszcze nie napaliłam ... chyba że tworzyłabym abstrakcję :D

Annasza pisze...

Świetne jest, ja filcowania dopiero próbuję, ale bardzo lubię i na sucho i na mokro :))

Avarill pisze...

Fajne, takie smerfowe :)

Kasmatka pisze...

Filcowanie to dla mnie istna bajka :) nigdy nie miałam odwagi sama spróbować więc pozostaje mi podziwiać innych:) Twoje cuda są bardzo oryginalne. Ciekawe połączenia dają nietuzinkowy efekt.

mikilukasza pisze...

Filcowe etui?
Inne niż wszystkie!
Ciekawe i piękne!
Podziwiam Twoją wszechstronność!!!

KasiaJewellery pisze...

taki ciepły kubraczek przydałby sie mojemu telefonowi w pracy ;-) bo ponoć od zimna bateria szybko się psuje... fajniutkie etui , ta kulka , przebijająca się przez filc świetnie wygląda :-)