sobota, 7 sierpnia 2010

Naszyjnik i kolczyki - koła


14 komentarzy :

fanta1992 pisze...

Piękny zestaw!
Pełen podziw!!!

Ines pisze...

nie wiem czemu ale zimą mi zapachniało :)

Różany Anioł pisze...

Pewnie zrobienie tego kompletu jest pracochłonne i czasochłonne. Ale warto bo efekt jest niesamowity! :)

u Alojka pisze...

ojej, ale efekt, powalajacy

lunamin pisze...

Genialny naszyjnik!!! Bardzo mi się podoba! Świetny projekt i wykonanie!

barbaratoja pisze...

Cudny zestaw, bardzo podoba mi się naszyjnik;-)

Avarill pisze...

Jakie śliczności... Uwielbiam taką kolorystykę, trafia do mnie w 100% :)
Szalenie mi się podoba. Zwłaszcza że każdy ślimak jest wykończony koralikiem. Super :)

Kasmatka pisze...

Prześliczny!:)

Shenny pisze...

Też mam wrażenie, że to zimowy komplet - ale to nie zmienia faktu, że jest cudny! Zwłaszcza naszyjnik, musiałby pięknie się prezentować przy czerwonej bluzeczce :)

mikilukasza pisze...

Prześliczny komplet!
Jak się patrzy na koła sprawiają wrażenie ciężkości.
Ale w rzeczywistości są lekkie -prawda?
Naprawdę rewelacja!!!

KasiaJewellery pisze...

Wyjątkowy komlet ,zimowo mi sie skojarzył :-) Naszyjnik robi przeogromne wrażenie :-)))

white.sheep pisze...

Świetny komplet.Od naszyjnika nie mogę oderwać oczu.

niebieskości pisze...

fajne toto, ciekawy pomysł :) filcak taki, ja popełniłam 2 broszki, korale i kolczyki czarno- czerwone i na razie koniec, biorę się za decu i scrap :)

z uśmiechem przez życie pisze...

Ojojojjj, już wiem skąd Cię znam;)