niedziela, 22 sierpnia 2010

Serduszko i woreczki - ♡ Angels watch over you ♡

Serduszka i woreczki mają miękkie wypełnienie z dodatkiem pachnącej lawendy, Według mnie, dzięki takiemu środkowi trzyma ładnie fason, jest miękkie i ślicznie, lawendowo pachnie. Można zawiesić je w szafie, na scianie lub zwyczajnie położyć gdzieś dla ozdoby. 




  
Serdecznie wszystkich pozdrawiam i bardzo dziękuję za każde Wasze odwiedziny i komentarze! Wprawdzie nie mam czasu kompletnie pisać odpowiedzi ale czytam wszystko i cieszę się każdym od Was miłym słowem!
Dziękuję!


14 komentarzy :

pinki_ak pisze...

aż poczułam zapach lawendy ;-) uwielbiam aniołki a na twoich woreczkach prezentują się uroczo!!!

pozdrawiam

mikilukasza pisze...

Serduszko bajeczne!
Tak dokładnie je opisałaś, że aż chciałoby się dotknąć, powąchać.
Uczyniłam to dzięki wyobraźni!
A woreczki urocze!
Kto nie kocha aniołków? To taki wdzięczny, subtelny motyw.
U Ciebie prezentują się rewelacyjnie na tych wspaniałych woreczkach!

Pozdrawiam!
-Marlena

Konwalia Amelii pisze...

mnie ten pociąg w stronę różu bardzo odpowiada, ja też nie wiadomo czemu mam przyciąganie do tego koloru od jakiegoś czasu ;-))
Woreczki cudne i każdego by się chciało przygarnąć ;-). Czy możesz napisać jaką techniką ozdabiasz woreczki, czy to transfer z druku??? jeśli tak to jakiego transferu używasz i czy mogłabyś podzielić się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniem z tą techniką??

pozdrawiam serdecznie

psianka pisze...

Witaj-wlasnie odkrylam Twoj Blog i jestem pelna zachwytu dla Twoich Aniolkow,lawendowych woreczkow z rozowa wstazeczka i cyrkonia:-)
Mysle,ze bede Cie odwiedzac z przyjemnoscia.
Pozdrawiam-psiankaDK-

white.sheep pisze...

śliczne woreczki.Ja też uwielbiam aniołki.

Duś pisze...

ale romantyczne śliczności:)

Kasmatka pisze...

Muszą cuuuudownie pachnieć:):):)

Ines pisze...

Też lubię aniołki :D Piękne te woreczki i serca

vena7 pisze...

wspaniale woreczki ze slicznym motywem.Strasznie mi sie podobają.pozdrawiam.

KasiaJewellery pisze...

Aniołki są przeurocze :-)

ClaOOdia pisze...

Wspaniałe woreczki :)

u Alojka pisze...

woreczki cudne, majac Twoje wytworki w rekach mozna bardziej "wczuc" sie w to co i jak robisz.
Pozdrawiam i zapraszam na zabawe

Duś pisze...

i ja też, aż poczułam ten zapach. piękne!

Różany Anioł pisze...

Piękności a woreczki to prawdziwe marzenie różanego anioła :)
Pozdrowienia od różanego...