sobota, 21 sierpnia 2010

Woreczek i tasiemkowe różyczki



13 komentarzy :

pinki_ak pisze...

Przesłodki woreczek!!!
pozdrawiam

Noomiy pisze...

ślicznie! :)

Konwalia Amelii pisze...

ponownie moje klimaty ;-) baaardzoooo mi się podoba, śliczniutki.

Kaprys pisze...

Woreczek przecudny !!!
Pozdrawiam Aga

Annasza pisze...

Prześliczne woreczki :))

kasica53 pisze...

Mistrzostwo dla mnie nie osiągalne :)

white.sheep pisze...

śliczny

Kasmatka pisze...

Po prostu brak mi słów na to cudo!:) Woreczek jest prześliczny, dopracowany w każdym szczególe, do tego aranżacja, a różyczki przepiękne!:) Gratuluje talentu w paluszkach:)

Ines pisze...

fantastyczne te różyczki :) kiedyś muszę spróbować tego haftu wstążeczkowego bo coraz bardziej mi się podoba

KasiaJewellery pisze...

Te rózyczki wyglądają cudownie :-)
I zdjęcia... są sliczne , cudna prezentacja :-)))

ecila pisze...

Witaj, w Twoim CANDY są do wygrania serwetki w kształcie koła z koronki-powiedz mi proszę, gdzie można je kupić? mój mail: ecila17@poczta.fm

Ślicznie dziękuję za odpowiedz

Różany Anioł pisze...

Woreczek jest po prostu cudowny. Chyba sobie zapiszę słowo cudne i tak będę wklejała do każdego Twojego nowego postu.
Bo co byś nie zrobiła to tak jak napisałam wcześniej jest cudne! :)

Magdalena eM pisze...

wcale nie przesadzę ani nie skłamię, gdy powiem, ze w życiu nie widziałam równie piękne i wspaniałe woreczki. Haft tasiemkowy ostatnio bardzo mnie zaciekawił, czekam na książkę, by móc zacząć się go uczyć, pozdrawiam