środa, 29 września 2010

Mały Książę i obrączka.

Mały Książę - wisiorek i obrączka wykonane od podstaw ręcznie i oksydowane.

"...Zastanawiam się - rzekł - czy gwiazdy świecą po to, żeby każdy mógł pewnego dnia znaleźć swoją...

...Gdy jest bardzo smutno, to kocha się zachody słońca...

...Gdy ktoś kocha różę, której jedyny okaz znajduje się na jednej z milionów gwiazd, wystarczy mu na nie spojrzeć, aby być szczęśliwym. Mówi sobie: „Na którejś z nich jest moja róża...”.
...Dorośli są zakochani w cyfrach. Jeżeli opowiadacie im o nowym przyjacielu, nigdy nie spytają o rzeczy najważniejsze. Nigdy nie usłyszycie:, „Jaki jest dźwięk jego głosu? W co lubi się bawić? Czy zbiera motyle?”
Oni spytają was: „Ile ma lat? Ilu ma braci? Ile waży? Ile zarabia jego ojciec?” Wówczas dopiero sądzą, że coś wiedzą o waszym przyjacielu.
Jeżeli mówicie dorosłym: „Widziałem piękny dom z czerwonej cegły, z geranium w oknach i gołębiami na dachu” – nie potrafią sobie wyobrazić tego domu. Trzeba im powiedzieć: „Widziałem dom za sto tysięcy złotych”. Wtedy krzykną: „Jaki to piękny dom!”

Na koniec - moja pierwsza obrączka:)

Inspiracje do mojego wisiorka pochodzą z internetu i są nimi te ilustracje:

Dopisek.
Niedawno zakupiłam od Kseni, wykonaną według moich wskazówek broszkę, a że troszkę na nią czekałam, dlatego postanowiłam sama spróbować i do kompletu dorobiłam sobie powyższy wisiorek z Księciem. Tak zaczęła się moja przygoda z AC. W planach mam też do kompletu kolczyki ...ale nie tylko, to przyjemny materiał i bardzo dobrze się z nim pracuje, polecam.

TUTAJ - kolejna moja praca wykonana na zamówienie i odsłona Małego Księcia - zapraszam!

Życzę wszystkim miłego i spokojnego, niedzielnego wieczoru ♥ ✿ :)
Pozdrawiam serdecznie,

15 komentarzy :

Różany Anioł pisze...

To piękne połączenie Mały Książę i obrączka...

Ines pisze...

Piękny książę:)a obrączka to na serwetkę czy na palec?:)

as_mimosa pisze...

Ty tworzysz takie cudeńka??!!
ja wiem,ze to takie bajkowe....ale zakochałam się bez pamięci....

Miejsce Sympatycznych Klimatów... pisze...

Piękny post. Dziękuję

ulla6 pisze...

niesamowity ksiaze!!!! Obraczka rowniez bardzo mi sie podoba!! :)

pozdrawiam cieplutko Ula

Kalisz made pisze...

Czekałam na Niego - i było warto - Mały Książę jest czarowny.

Bovary pisze...

Ale to Twoje dzieło ??? Ten Mały Książę ?

psianka pisze...

Cudowny Maly Ksiaze-przepiekna obraczka...i...Wielkie zyciowe Prawdy.Choc czasaem gorzkie,ale przeciez najprawdziwsze na tym najpiekniejszym ze swiatow:-)
Pozdrawiam Cie Serdecznie-psiankaDK-

ABOKU pisze...

Witajcie :) Dziękuję Wam za odwiedziny i miłe słowa.
Ksiecia zrobiłam swoimi łapkami a obrączka jest na palec, jest dosyć mała. Pozdrawiam serdecznie.

Ukka pisze...

Я обажаю Маленького принца,постоянно перечитываю его!!!Очень красиво!

Drakonaria pisze...

Hmm, ale to kolejna praca kupiona od Kseni (http://kseniaart.blogspot.com/ )? Czy jak? Bo łudząco podobna... Trochę dziwnie to wygląda.

magdalena m pisze...

Muszę przynzać że jestem bardzo zaskoczona! Niestety BARDZO NEGATYWNIE!! praca którą wykonałaś jest bardzo podobna do prac Kseni i nie wierzę że nie inspirowałaś sie jej pracami...ba!! to nawet nie inspiracja. To zwykły plagiat. Nie wiem jak można mieć taki TUPET!!

Anonimowy pisze...

Szczyt bezczelności... Zamówić u Kseni http://kseniaart.blogspot.com/2010/09/ymay-ksiaze-roza-i-baobab-czyli-broszka.html brochę po to by ją skopiować. Trzeba mieć tupet, nie powiem. Nigdy nie zrozumiem takiego zachowania... Na szczęście to tylko marna kopia.

ABOKU pisze...

Wszystkim zainteresowanym osobom chciałam oznajmić, że wyjaśniłyśmy sobie z Ksenią wszystko i myślę, że nie jest tak źle, jak niektórzy tutaj sugerują ale dziękuję za Wasze komentarze.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

Trzeba mieć tupet, jak te młode osóbki powyżej aby napisać komuś anonimowy, obraźliwy komentarz, ale jak widać to bardzo proste:)
Widzę, że zorganizowały na Ciebie nagonkę :) bo wszystkie komentarze o tej samej porze :/ - wstyd kobietki!
Skoro Ty zrobiłaś plagiat, to ciekawe czym zajmuje się kolezanka, o której mowa? :)) Poza tym odsyłam do słownika.
Masz bardzo ładne prace i życzę Ci powodzenia.