poniedziałek, 25 października 2010

Igielnik - ptaszek


9 komentarzy :

Raj Lal pisze...

Rewelacja! Świetny, cudowny pomysł!!!

u Alojka pisze...

podobaja mi Twoje pracki, i biscorniak i ten ptaszek na igielki.
Ciekaw jestem czy labradorki juz maja nowe domki.
Pozdrawiam

ABOKU pisze...

Dziękuję Wam.
Jolu, psiaki jeszcze są, jeszcze ich nie wydajemy, dopiero po Wszystkich Świętych gdzieś ogłoszę ...teraz czuję się jak właścicielka 101 dalmatyńczyków ;))

Moniś-ka pisze...

Ja u Ciebie również jestem pierwszy raz, i jestem zachwycona Twoimi pracami, igielnik rewelacyjny:) Dzięki za odwiedziny, zapraszam częściej, pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia:)

Kasia pisze...

Bardzo fajny pomysł (i wykonanie oczywiście).

Ukka pisze...

Итересная идея!!!Птичка изумительная!!!Мне ОЧЕНЬ понравилась!

white.sheep pisze...

uroczy!

niw@ pisze...

Ale świetny pomysł, bardzo ładne i ciekawe do siebie, ale i na prezent :)

LUNA pisze...

Jaki cudny !, jestem zachwycona