czwartek, 21 października 2010

Strach na wróble ;) i wyróżnienie

 
* * * * * * *
Na koniec chciałam jeszcze podziękować Uli
za wyróżnienie jakie od niej dostałam i oczywiście podzielić się nim z wszystkimi kochanymi osóbkami, które mnie tu odwiedzają :) Uluś, jest mi bardzo miło i serdecznie Ci dziękuję :)
Zasady są takie, że mam teraz wybrać 12 blogów, którym przyznam nagrodę. Wybaczcie, ale ja się chyba nie nadaję do takich zabaw i jest to ponad moje siły, aby wybierać z pośród Waszych wspaniałych blogów tylko te kilka. Mam nadzieję, że nie zostanę źle zrozumiana i proszę, nie każcie mi nigdy wybierać. Dlatego aby było sprawiedliwie i według zasad, chciałabym nim wyróżnić wszystkie blogi, które choć raz odwiedziłam i pozostawiłam komentarz. Wiele jest też blogów, które dopiero odnajduję, a te które lubię, w miarę możliwości czasowych odwiedzam ...chociaż wiem, że z tym też u mnie różnie bywa :( ale wierzcie mi, że naprawdę się staram odwiedzać Was tak często jak tylko mogę.
Dodatkowo w wyróżnieniu SUNSHINE AWARD trzeba podać listę rzeczy, które czynią Was szczęśliwymi. Moja lista pewnie byłaby długa ale aby już nie przedłużać i Was nie zanudzać powiem tylko, że wszystko co powoduje uśmiech na mej twarzy, daje mi szczęście :)

Pozdrawiam bardzo serdecznie,


8 komentarzy :

niebieskości pisze...

ten strach jest taki słodki, że wróble raczej do niego przylecą :)

Duś pisze...

jaki słooodki!

Duża Mała Mi pisze...

Hehe ten strach jest tak "straszny", żę zamiast uciekać chciałoby się go przyhołubić do piersi ;)

Duża Mała Mi pisze...

Hehe ten strach jest tak "straszny", żę zamiast uciekać chciałoby się go przyhołubić do piersi ;)

Kaprys pisze...

Strach wspaniały i jak przyjaźnie nastwiony ;-)
Pozdrawiam Aga

Ukka pisze...

Очень милое пугало!!!Поздравляю с наградами!

Ines pisze...

Słodziutki:D

hania739 pisze...

Ten strach raczej przyciągnie wróble, niż je przestraszy:)) - jest śliczny:))