środa, 10 listopada 2010

Rodzina Pingwinów









13 komentarzy :

Annasza pisze...

Bombowa rodzinka :)))

as_mimosa pisze...

śliczna ta rodzinka :)))

arbuziary pisze...

sa sliczne!
z takimi zima niegrozna:)

barbaratoja pisze...

Świetne są!

Ines pisze...

hehhe fajne takie bałwankowe :D

Raj Lal pisze...

Rewelacja! Są takie, hmm, bardzo przyjazne i słodkie na maksa!!!

Różany Anioł pisze...

Fajna rodzinka! :)

Duża Mała Mi pisze...

No i mnie zabiłaś. Jak się tym czujesz? Piękne te pingwiniska!

Ukka pisze...

замечательная семейка пингвинов!!!

Dziabka pisze...

Jakie fajne, milusie! Chyba prosto z Madagaskaru! ;) :))

Edi pisze...

Jestem tutaj pierwszy raz i obejrzałam Twój album z pracami, i strasznie się zdołowałam, bo tak naprawdę każdą jedną się zachwyciłam i doszłam do wniosku,że nic nie umiem.Ale nic to...będę się dalej dołować,bo szkoda by było nie oglądać Twoich prac. Pozdrawiam serdecznie.

AtorodArt pisze...

Pingwinki są boskie !!!
Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

zainspirowana pisze...

jaka genialna rodzina!!!!
pingwinki są piekne!
pewnie staną pod ośnieżoną choinką...