poniedziałek, 6 grudnia 2010

Wymianka u Basi i wyróżnienie.

 Znowu będzie "spakowany" post, czyli wszystko w pigułce :)
Nazbierało się sporo rzeczy ale jestem tak zasypana pracą, przygotowaniami do kiermaszu i innymi sprawami, że czasem sama nie wiem kiedy minął tydzień. Nie mam czasu na robienie zdjęć, bo zanim się obejrzę jest już ciemno. Na szczęście dzisiaj Mikołajki, dlatego wygospodarowałam troszkę wolnego czasu dla rodziny i siebie.
Na wstępie chciałam bardzo podziękować Dorocie,  czyli Atorod-art która tworzy piękną biżuterię w technice wire wrappingu, za te dwa wyróżnienia jakie od niej otrzymałam :) Pęknie dziękuję :) i przepraszam że dopiero teraz o tym piszę.
Jak zawsze chciałabym przekazać i zadedykować te wyróżnienia wszystkim blogom które odwiedzam, ponieważ wszystkie one według mnie są piękne i tak jak pisałam wcześniej nie potrafię i też nie chcę dokonywać takich wyborów. Dla mnie wszystkie zasługujecie na wyróżnienie wiec zapraszam po nie :)
***
Brałam też udział w wymiance u Basi,  która polegała na wysłaniu półproduktów do wylosowanej osoby, a ona sama do 6 grudnia ma sobie zrobić co zechce :) Wszystkiego powinno wystarczyć na wykonanie 4-5 kart lub innych ozdób. Miałam troszkę ułatwione zadanie, ponieważ moja para napisała w komentarzu co by chciała dostać. Mam nadzieję że chociaż troszeczkę jej się spodobało to co wysłałam i powstaną piękne karteczki, albumiki, tagi i inne scrapkowe rzeczy. Niespodziankę wysyłałam aż do cieplutkiej Hiszpanii i wierzcie mi, że też miałam ochotę się tam zapakować ;))) ...a do kogo? Do Madzi, zobaczcie jakie ma piękne hafty krzyżykowe.

To rzeczy, które jej wysłałam:
-Scrapki, kaboszony, cyrkonie.
-Kartki wizytówkowe perłowe A4 jako bazy do kartek, kilka już gotowych baz i różne kolorowe papiery do ozdabiania.
-Kilka świątecznych odbitek, niektóre wycięte i pokolorowane ;)
-Garstka przydasiów: kwiatki, tasiemki, kaboszony, kokardki, zawieszki...
...mniej więcej wszystko razem:
oraz niespodziankową karteczkę z najlepszymi świątecznymi życzeniami, oczywiście czystą w środku także do wykorzystania ;)
Teraz Magda może sobie taką karteczkę zrobić sama.

A to rzeczy które ja dostałam od: Asi czyli blogowej "Dziurki".
-kolorowe papiery, wstązki, scrapki, piękne laserowe wycinanki i nne przydasie. 
Asia miała bardzo fajny pomysł z wykorzystaniem gumek do ścierania (to te pięknie kolorowe, maleńkie dzwoneczki, laski, Mikołaj, skarpetka, choinka i pierniczek) , które można pociąć na plasterki i dodawać do ozdabiania karteczek.
Bardzo ucieszyło mnie, że już wiedziałam co mam do zrobienia :) i że nie będzie to jakoś bardziej skomplikowane i potrzebujące dłuższego czasu na wykonanie, jak np. sweter na drutach ;)) albo jakaś frywolitka o której nie mam pojęcia :) ...Wiecie, troszkę stremowana chodziłam ;)
Bardzo, dziękuję Asi raz jeszcze i cieszę się z wszystkiego co dostałam.
Kartki właśnie skończyłam, wszystkie powstały dopiero dzisiaj na ostatnią chwilę, bo przecież tak mało czasu było... ;)
Zdjęcia dodam jutro :( wybaczcie.


7 komentarzy :

Ines pisze...

Zobaczyłam Inez i stwierdziłam że wygrał ktoś o podobnym nicku. Stwierdziłam na zdrowie kobicie ale z ciekawości co takiego tworzy kliknęłam i ... szok moje niebieskie drzwi :D Aż poleciałam do posta sprawdzić czy to aby na pewno ja:D Normalnie wcale nie będę się nimi myć :D będę wąchać i oglądać:D

kasica53 pisze...

Gratulacje i podziękowania za zabawę :)
Ines - ale fuksiara jesteś!

as_mimosa pisze...

zaszczytem dla mnie jest wygrać coś właśnie u Ciebie :)
dziękuję,dziękuję,dziękuję....i tak jeszcze kilka razy
pozdrawiam serdecznie

barbaratoja pisze...

Dziękuje za udział w wymiance;-)
Czekam na zdjęcia kartek!
Tyle różnych rzeczy napisałaś w tym poście,że już nie wiem co komentować;-)

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

chociaż troszeczkę ? stasznie mi się przesyłka spodobała. dziękuję bardzo ! bardzo bardzo !!!!

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

chociaż troszeczkę ? stasznie mi się przesyłka spodobała. dziękuję bardzo ! bardzo bardzo !!!!

Mój świat i hafty pisze...

O matko kochana , mam nadzieję że nie zapóźno się zgłaszam po wygraną:)