niedziela, 6 lutego 2011

CraftArtwork - Zaproszenie :)

Słuchajcie, w końcu już mogę Wam powiedzieć :)
 Otóż, miło mi jest poinformować, że powstał nowy blog i dzisiaj jest jego otwarcie :) 
Craft Artwork - poświęcony małym formom takim jak: ATC, inchies, twinchies, trinchies, rinchies, moo, tagi, altered art małych rzeczy... Taka dodatkowa strona gdzie można się wyżyć twórczo i są rzeczy, których nie znajdziecie na innych blogach.
Zostałam zaproszona do współtworzenia go razem z piątką opętanych manią twórczą dziewczyn: Annar, Guriana, Guru, Maj i Urtica. W planie mamy również wymiany, zabawy, kursy i wiele innych ciekawych rzeczy.
Zapraszam !
Dzisiaj pierwsze wyzwanie poprowadziła Urtica z tematem:  ATC - "PRZEDWIOSENNE ZMĘCZENIE" do słów piosenki: Nosowskiej & Voo Voo "Nim stanie się tak" 
"Myślę sobie, że
Ta zima kiedyś musi minąć..." 
Na prace czekamy: od 6 - 19 lutego.
Moja interpretacja to:
Straszne już zmęczenie szaro burą zimą, u progu budzącej do życia wiosny, która ponownie przecież nas nakręci ;)
Dziękuję również Ines za wyróżnienie, które od niej otrzymałam.
Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy :

Annar pisze...

Twoja interpretacja jest niesamowita :))))

Raj Lal pisze...

Gratuluję. A Twoja interpretacja jest REWELACYJNA! Taka melancholijna i bardzo, bardzo przemawiająca.

Guriana pisze...

genialnie to zinterpretowałaś:))

caro78-Pysia pisze...

Świetna interpretacja ;) już pędzę na nowy blog.
Zapraszam 26.02 w APK na spotkanie grupy bydgoskiej (szczegóły na mail)

AgnieszkaMD pisze...

Świetna interpretacja tematu :).

Ines pisze...

podoba mi się Twoja interpretacja:D