piątek, 18 marca 2011

ATC, Tag, mufinki i babeczki - czyli typowo kobieco :)

Dzisiaj typowo kobiecy post :)
Zacznę od wyzwania, kóre prowadzę w Craft Artwork: ATC - "kobieta vintage"
Przypomnę, że jeszcze do 21 marca macie czas na wrzucenie swoich prac z ATC na stronę Craft Artwork a jest o co powalczyć. Sklep internetowy WYCINANKA ufundował dla Was nagrodę w postaci kompletu baz do małych form (ATC, Trinchies, Inchies, Domino, Twinchies, Moos, Rinchies)

Następne jest wyzwanie z tagiem, temat: - "kobieta silhoutte".
Silhoute czyli sylwetka, zarys osoby, obiektu lub sceny, zazwyczaj czarny.
Temat naprawdę bardzo fajny.
Na koniec, skoro ma to być typowo kobiecy post, nie może przecież zabraknąć tematu np.: coś w rodzaju "przy garach" ;))) Otóż od jakiegoś czasu, poszukiwałam sprawdzonego przepisu na mufinki, aż trafiłam  na pewną stronę.
Na pierwszy ogień, ponieważ z opisu wydawały mi się najsmaczniejsze i miałam wszystkie produkty, poszły mufinki z twarogiem. U mnie w dwóch odsłonach, jako róże i babeczki.
Przepis mogę z czystym sumieniem polecić. Moje mufinki zniknęły jeszcze ciepłe, no, poza tymi kilkoma, które schowałam na jutrzejsze śniadanko ;)  Super też nadają się jako drugie śniadanie dla dziecka do szkoły.

Zastanawiam się teraz, który z TYCH wszystkich przepisów, wypróbować jako kolejny?

...chyba następne będą mufinki miętowe z czekoladą, lub klonowe z orzechami pekan.


...tak mi zakwitł amarylis.

Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,

5 komentarzy :

Boei pisze...

Piękne prace, a ta z motywem maszyny do szycia- rewelacja!!
Mufinki wyglądają BARDZO apetycznie;)
To ja poproszę o przepis lub adres strony:)

kasica53 pisze...

Oj, mnie też uwiódł ten motyw kobiety z maszyną! Mogłabyś podać żródło? Proooszę :)
Od zdjęć mufinek już się obśliniłam, a te klonowe brzmią fantastycznie :)

niw@ pisze...

Ale tu ślicznie i smacznie :) Te babeczki poniżej ..., aż ślinka cieknie :)

Annar pisze...

ATC i Tag są rewelacyjne !!!!!!!!!!!!!
ATC jest naprawdę cudownie wykończone... spękania i ten kwiat !
A mufinki - nabrałam ochotę na coś słodkiego !

Ines pisze...

piękny tag a ciacha wyglądają bardzo apetycznie