wtorek, 29 marca 2011

"Dawanie samo w sobie jest doskonałą radością."



Na wstępie, przede wszystkim bardzo Wam dziękuję za udział w moim candy. Bardzo miło mi powitać nowych czytelników - mam nadzieję, że Ci którzy trafili tu przez przypadek pozostaną na dłużej a Ci którzy są od dawna, nadal będą mnie odwiedzać - będzie mi bardzo miło Was gościć!

Chciałabym obdarować, chociaż tak skromnie wszystkich, ale nie dam rady, ilość chętnych przerosła moje oczekiwania, zgłosiło się: 172 osoby a są tylko 4 możliwości do wylosowania.

Losowanie jak zwykle przeprowadził pan: Random :)
Pierwym szczęśliwcem jest: 
nr. 122 - Bligu  - bligu pisze... A ja poproszę 2 i 3 ;) Pozdrawiam!
...bardzo proszę ;) 2 i 3 jest Twoje.
*******
Następna wylosowana osoba to:
nr.75 - Anmiodzik  - Anmiodzik pisze... Z przyjemnością zapisuję sie na zestaw cukierasów nr I i zapraszam serdecznie na Anielskie Candy do mnie!! :)
...Anmiodzik, zestaw 1. jest Twój.

Zostały mi już tylko kolczyki i brelok.
Szczęśliwą osobę wylosował nasz dzisiejszy solenizant  i jest nią: 
Anula - Anula pisze... przydasie scrapkowe przypadły mi do gustu. zapisuję się :). pozdrawiam
...o tych przydasiach pomyślimy ;)

GRATULUJĘ i dziękuję za zabawę, mam nadzieję że chociaż troszkę sprawiłam Wam dzis radość. 
Was dziewczyny proszę o adresy na maila; ABOKU@interia.pl 

 ***********************************************

Przy okazji zapraszam wszystkich na kolejny torcik ;)
 tym razem losowanie odbędzie się w moje imieniny 20 kwietnia 
Do wylosowania jest jeden z moich wiosennych wianków, których jeszcze nie pokazywałam, widoczny powyżej :) 
Zasady jak zawsze:
1. Proszę o podlinkowanie w pasku bocznym zdjęcia z wiankiem.  
2.Proszę o komentarz pod tym postem.

Pozdrawiam serdecznie i ZAPRASZAM.

60 komentarzy :

ita01 pisze...

Witam! Widzę, że jestem pierwsza, mam nadzieję, że jest to dobra wróżba, pozdrawiam! :)

Zarazjuka Natali pisze...

rekord na remis, a następnie spróbuj szczęścia
http://zarazjuka.blogspot.com/

Janeczkowo pisze...

Kolejka pewnie będzie znowu długa, ale muszę spróbować szczęścia. Ten wianek bardzo ale to bardzo mi się podoba chociaż do tej pory nie byłam zwolenniczką takiej dekoracji. Pozdrawiam serdecznie:)

bligu pisze...

Normalnie nie wierzę!!! A paszczę mam teraz od ucha do ucha uchachaną! Dziękuję i pozdrawiam!

Polly pisze...

oj nie udało się poprzednio mieć szczęście to zapisuję się na wianuszek bo właśnie remontuję mieszkanie i do 20 kwietnia zdążę zrobić miejsce na takie wiosenne cudo.

PS. Jestem chyba z tych "nowych" więc pozdrawiam przy okazji bo mało się odzywam.

Pappu pisze...

cudne......

kasica53 pisze...

Zazdraszczam wylosowanym okrutnie i gratuluję, a Tobie dziękuję za zabawę :)
No i oczywiście zapisuję się na kolejny torcik :)

Wiewióra pisze...

Zapisuje się i ja na ten śliczny wianek :)

weronka pisze...

Zapisuję się również i pozdrawiam:)

Annasza pisze...

Gratuluję dziewczynom, które wygrały śliczne rzeczy, pozdrawiam :))

Craft Maga pisze...

Gratuluję wygranym!

Tym razem również dołączam się do zabawy:)
Wianek piękny!
Pozdrawiam:)
http://craft-maga.blogspot.com

vivi22 pisze...

do dwóch razy sztuka :) Wianek wiosenny, bardzo ładny. Z zazdrości więc ;) biorę udział z nadzieją, że wianek zawiśnie w moim oknie w sypialni...

Oliko pisze...

Szkoooooda że to nie ja ;)
Gratuluję wylosowanym :)

A Tobie, Aboku, dziękuję za fajną zabawę i śliiiiiczne, chojne candy!

O.

http://scrap-heaps.blogspot.com

z uśmiechem przez życie pisze...

Szanse pewnie marne, ale jest tak śliczny że "zaryzykuję" ;)))
Pozdrawiam serdecznie:)

Basiek pisze...

I ja staję w kolejeczce znowu. :) wianek prześliczny! Pozdrawiam! :)

IWA pisze...

Gratulacje dla dziewczyn! Cudny ten wianek, taki optymistyczny i wiosenny! Mam na niego chrapkę :-)

april79 pisze...

gratuluję wygranym i z radością zapisuję się w kolejce po ten cudny wianek

kamarek pisze...

Zapisuje sie na torcik bo bardzo smakowicie wyglada.

monia pisze...

Śliczy wianek :)
Spróbuje
http://moniaz125.blox.pl/html
pozdrawiam

Edzia pisze...

rety -cudne te twoje wianki:) ustawiam się w kolejeczce i pozdrawiam z edzia-goodies:)

madmad pisze...

Taki śliczny wianek na wiosnę to marzenie wielu dekoratorów własnyc wnętrz więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce, bo czegoś takiego brakuje w moim pokoju na wiosnę. Pozdrawiam

niw@ pisze...

Gratuluję szczęśliwym wygranym !!! :)
Dziękuję za fajną zabawę :) !!!

A tak przy okazji ustawiam się do nowej kolejeczki :)
Wianek jest cudny ! :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

alina pisze...

Gratuluję wylosowanym:)
Piękne wianki więc ustawiam się po nie w kolejce:) Pozdrawiam!!!

justysias7000 pisze...

śliczny wianek :)
Zapisuję się!:)
Pozdrawiam :)

Orsynia pisze...

Miałam właśnie napisać, że śliczne te wianki a tu candy:)))) To oczywiście zapisuję się!
http://orsynia.blogspot.com

Asiek =} pisze...

Nie sposób przejść obojętnie =}
Pozdrawiam

Aba pisze...

piękny wianuszek, gratuluję zwyciężczyni i ustawiam sie w kolejce po następne cudeńko wiosenne :)

Anula pisze...

Wianuszek jest przepiękny! Może znowu mi szczęście dopisze :). Pozdrawiam i ślicznie dziękuję za przydasie

zufik pisze...

Pisze sie na wianek:)pozdrawiam

mada pisze...

jeszcze nigdy nie wygrałam żadnego candy więc spróbuję, może tym razem się uda:) zapisuję się z nadzieją:)
pozdrawiam i zapraszam do siebie
mada- koloroweszkielka

skimmia pisze...

Wianek śliczny więc zapisuję się do zabawy może się uda :-)
pozdrawiam cieplutko

damurek pisze...

Z przyjemnością stanę do kolejki po ten piękny wianek:)
Znalazłam Cię na tureckiej stronce -
http://www.10marifet.org/yazi/kapilara-sus-1 (dlatego myślałam, że Twój blog zagraniczny jest:))

Ineska pisze...

Ale śliczności robisz :) !
Piękny ten wianuszek , z miłą chęcia się przyłączę :)
Zapraszam do siebie na swoje pierwsze Candy : jewellerybyagnieszka.blogspot.com
Pozdrawiam!

ZUzanna pisze...

Wianuszki przecudne.. Chętnie jeden przyjmę :)
Pozdrawiam!

Mada pisze...

piękne rzeczy tworzysz. Spróbuje szczęścia http://madamamamada.blogspot.com/

Asia pisze...

Ja tez sie ustawie:)slicznosci tworzysz i fajnie by bylo miec cos twojego u siebie:)))
Pozdrawiam Asia

pracownia-filcer pisze...

Mieć coś tak pięknego.... marzenie.

Kalisz made pisze...

Oj i ja poproszę ten torcik :))bo smaczny, tzn. śliczny :)

Aurelia pisze...

Mnie się również marzy taki piękny wiosenny wianek :)

Pomarzyć może mogę:)

Gorąco pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

Asia-majstruje pisze...

Piękny wianek, który chętnie przygarnę :)

I też zapraszam na rozdawnictwo:
http://asia-majstruje.blogspot.com/

Pozdrawiam,
Asia

Agus pisze...

Witam to i ja się ustawie w kolejce ... może mi się poszczęści w imieninki:)
Pozdrawiam imienniczkę:)
I zapraszam na torta do mnie;)

rocktechnika pisze...

Udział wezmę i ja - wianek jest tak przepiękny, że ach! :)

barbaratoja pisze...

Ja tez chciałabym mieć ten wianek;-)

Ula pisze...

Z miłą chęcią się zapisuję, gdyż jestem zauroczona Twoimi wiankami.Cudne są !!!
Pozdrawiam :)

Haftowane prezenty pisze...

O to ja bym chętnie na taki wianek się zapisała. Jest przepiękny. Od dawna podziwiam Twoje prace i może m się uda na taki załapać :)

Pozdr
Michalina

Katakliptiko pisze...

Очень красивые веночки!ОТличное украшение на Пасху!
http://katakliptiko.blogspot.com/

PAKMA pisze...

Ooo i ja chetnie stane sie posiadaczka takiego cudenka :)
pakmaé'.blogspot.com

Calypso pisze...

Cudowny wiosenny wianuszek więc zapisuję się szybciutko na to cudowne candy:))))

zainspirowana pisze...

wianek...? bardzo chętnie przygarnę!

amma pisze...

Przeuroczy wiosenno-wielkanocny wianuszek!!!I ja mam na niego wielka ochote! Moze mi sie poszczesci!!
Pozdrawiam

Dzieła Madame pisze...

wianek śliczny:) zapisuje się:)

Magda pisze...

wianek tak mi się podoba że i ja w kolejce się zapisuję

martenka pisze...

Piekny! Chetnie sie zapisuje:)
Pozdrawiam!

jjagnes pisze...

Na samym końcu, ale może i ja mam malutką szansę na ten wianuszek. Jest cudny.

inga pisze...

beautiful, I hope all the best.
http://inga2010.blogspot.com/

Biżuteria Artystyczna pisze...

Cudny wianuszek... zapisuję się !!!

AgnieszkaMD pisze...

Może tym razem dopisze mi szczęście :).

chantel pisze...

a więc i ja się zapisuję :)

JAGODZIANKA pisze...

Ojej, dopiero teraz zauważyłam to candy! Pewnie szanse są moje zerowe, ale stanę w kolejce...

Pozdrawiam, Jagodzianka.

Eve pisze...

A ja informację o twoim candy umieściłam na blogu już dawno a komentarza chyba nie :-( Jeśli to jeszcze możliwe to się zapisuje