piątek, 11 marca 2011

Kartka w pudełku, na roczek dla dziewczynki.

W tej pracy, we wszystkim miałam wolną rękę :) i wyszło tak. Kolorystyka utrzymana w różowo - czekoladowej tonacji. Dziewczynka kolorowana copicami.
Jutro oddaję kartkę zamawiającemu, mam nadzieję że się  spodoba.


Powoli wychodzę też z remontowego bałaganu, słucham sobie "Akurat", sprzątam, gotuję i tworzę a przy tej nutce idzie mi znacznie szybciej :)

Czeka mnie teraz szorowanie, układanie i takie tam... więc czasu wciąż coraz mniej... ale jest fajnie, bo świeci słonko, w powietrzu czuć już w końcu wiosnę i aż chce się pracować :)

Koniecznie też zapraszam Was do Craftartwork na wyzwanie z okazji Dnia Kobiet: ATC "kobieta vintage" + niespodzianka. Sklep internetowy WYCINANKA ufundował dla Was wspaniałą nagrodę w postaci kompletu baz do małych form (ATC, Trinchies, Inchies, Domino, Twinchies, Moos, Rinchies) !!! Na Wasze prace czekamy do 21 marca.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i słonecznie.

6 komentarzy :

Kaprys pisze...

Agniesiu karteczka przepiękna !!!
Szkoda, że to nie ja jestem tą dziewczynką ;-)
Pozdrawiam Aga

kasica53 pisze...

Możesz być pewna zachwytom nad kartką! Mnie powaliła - tyle pracy tu włożyłaś i taki piękny efekt :)

Annar pisze...

Prześliczna karteczka !

Pampuch pisze...

Padłam i nie wiem jak ja się teraz pozbieram ;) Kartka jest oszałamiająco piękna . Wspaniała pamiątka dla tej dziewczynki. Napracowałaś się koleżanko !!!

AgnieszkaMD pisze...

Kartka jest rewelacyjna, na pewno się spodobała :).

niw@ pisze...

Karteczka jest naprawdę cudna :)
Mnie zaraz czeka robienie zaproszeń na Komunię synka, ale tak piękne i rewelacyjne to one nigdy nie będą. Ale mam nadzieję, że choć skromnie wyjdą :)
Ślicznie ! Właścicielka na pewno zachwycona jak nic !