środa, 16 marca 2011

Zapraszam na babeczki ;)


Czekoladowe babeczki z bitą śmietaną i mini owocami z dodatkiem elementów posrebrzanych - wykonane z masy termoutwardzalnej. Mogą służyć jako kolczyki, zawieszki, breloczki itp. Wysokość babeczek: około 4 cm.
I jeszcze jedno. Przybyło mi ostatnio troszkę nowych obserwatorów dlatego chciałabym podarować jedną z moich babeczek (do wyboru), osobie która chyba najczęściej do mnie zagląda i pozostawia ślad po swoich odwiedzinach, a jest nią: niw@. ...jeśli chciałabyś ode mnie babeczkę, podaj proszę swój adres (ABOKU@interia.pl) i napisz czy ma to być breloczek, zawieszka do komórki, wisiorek... czy coś innego. Do babeczki dodam też szczyptę scrapek do robienia karteczek.


Dziękuję za Wasze wszystkie odwiedziny i komentarze. 

Pozdrawiam serdecznie i babeczkowo ;)

13 komentarzy :

kamarek pisze...

Jak zobaczylam miniaturke u siebie na blogu to bylam pewna, ze jakies pyszne babeczki upieklas. A tu niespodzianka! Perfekcyjne sa!

Pappu pisze...

kochana sa rewelacyjne :):):):)

jola_zola pisze...

to jest niesamowite, dla mnie niepojęte... jak można zrobić tak perfekcyjne przedmioty, tak odzwierciedlone w kolorze, wzorze...
piękne, aż chciałoby się takie cudeńka zjeść...
ślinka cieknie, oj cieknie na ich widok...

Kaprys pisze...

O jej ale cudne, normalnie do schrupania ;-)
Oj ja bym chciała taką babeczkę ;-)
Pozdrawiam Aga

Guru pisze...

Jak prawdziwe :D pyszniaste

kasica53 pisze...

Hihi, też byłam przekonana, że to prawdziwe! Podziwiam Twój talent :)

white.sheep pisze...

cudne,aż by się chciało je zjeść.

Annar pisze...

Ale wspaniałe !!!!!!!!!!!
Bardzo smakowita !

aa_dorota pisze...

Smakowite bardzo
Aż mi ślinka pociekła

Boei pisze...

Jestem pod wrażeniem! Byłam przekonana, że są to babeczki pieczone;)
Pozdrowionka:)

Guru pisze...

Przepyszne, są piękne :)

maarchewkowa pisze...

Łał. Dopóki nie przeczytałam posta, chciałam prosić o przepis! :)

Aricia pisze...

Mmmm! Aż ślinka cieknie! Takie słodziuchne! Piękna i precyzyjna praca, nie umiem wyrazić ogromu swego uznania.