środa, 13 kwietnia 2011

Elena


Właśnie skończyłam szyć i wykańczać Elenę. Zabrała mi mnóstwo czasu i energii, ale jest właśnie taka, jaką sobie wymarzyłam ... :)

Elena jest zabawną panną, która jak przystało na prawdziwą damę, uwielbia się stroić. A że pogoda jest ostatnio w kratkę, więc ubrana jest w nie za długą, falbaniastą suknię i pluszowy, ciepły płaszczyk z ogromnym kapturem.
  Wybiera się dzisiaj w gościnę, aby obdarować kogoś upieczonymi przez siebie, pysznymi mufinkami. ;)
  Oby tylko, nie zaczęło znowu padać...
W zanadrzu mam jeszcze jedną pannę, ale czekam na zamówioną specjalnie dla niej, rzecz do wykończenia, wtedy ją pokarzę ;) Oceńcie dziś proszę Elenę.

 
Dziękuję za odwiedziny i każdy komentarz.
Pozdrawiam serdecznie,

28 komentarzy :

z uśmiechem przez życie pisze...

Jest niesamowita!!!!
Aż szczęka mi opadła! Ty chyba potrafisz wszystko? A takie lale to dla mnie mistrzostwo!
Pozdrawiam cieplutko

atteo pisze...

Elena jest magiczna:) Kojarzy mi się z Mary Poppins. Nie wiem dlaczego ale takie było moje pierwsze wrażenie;) Dopracowałaś ją w każdym szczególe. A oczy ma obłędne:)Mam nadzieję, że jej pierwszy wypad w gości będzie udany;)))

Kaprys pisze...

Kochana Elena jest fantastyczna !!!
Perfekcyjna Dama !!!
Pozdrawiam Aga

ullaczn pisze...

cudna!!! :)

jola_zola pisze...

o mamo, Elena jest absolutnie piękna, niesamowita, zjawiskowa...
wszsytko ma idealne: fryzure ubrania, dodatki...
to jest dzieło sztuki...
jestem w niej zakochana!
a Twoim talentem zachwycona...

Bożenka pisze...

CUDO,PO PROSTU CUDNA.Pozdrawiam Bożena

Guriana pisze...

DOSKONAŁA!!!!:)))

Pappu pisze...

ja tu padne chya... jest cudna i rewelacyjna :*

mamasia pisze...

Niesamowite. Wielkie pokłony dla Ciebie za tak pięknie i perfekcyjnie wykonaną pracę. Jest przecudna.
Podziwiam.

ecila pisze...

JESTEM POD WRAŻENIEM!!!

ZUzanna pisze...

no i to już jest, według mnie, dzieło.. arcy..!

Ela pisze...

piękne rzeczy tworzysz!!:)
Dziekuję za odwiediny u mnie, pozdrawiam

Gosia pisze...

Witaj :)
bardzo mi miło, że bierzesz udział w moim candy.
Ja miałam dziś dzień tzw. ,,do d...,, i jeszcze do kwadratu! ale jak zobaczyłam Elenę to mimo wszystko uśmiech pojawił się na mojej twarzy! Jest wspaniała :)
pozdrawiam serdecznie

niw@ pisze...

"Ja cie kręce" SZOK !SZOK !SZOK!
Po prostu zatkało mnie i tyle!
W pierwszej chwili to się patrzyłam i nie mogłam uwierzyć...
Mistrzowsko !!! Wszystkie prace zrobione dotąd w moim życiu, to się muszą głęboko schować!
Dla mnie ARCYDZIEŁO !!! Napatrzeć się cały czas nie mogę, nawet fotek mogła bym tu mieć więcej i tak patrzeć i patrzeć :)
Jestem zaskoczona taką odmianą, śliczność!!!
Można wiedzieć jak długo była robiona i czym ma wymalowane te PIĘKNE oczęta? Jestem chora dosłownie na duże oczy :)
Sama bym chciała takie cudeńko umieć zrobić :)
Pozdrawiam serdecznie i czekam z niecierpliwością na następna ! :)

Betsy Petsy pisze...

Mistrzostwo pod każdym względem, piękna !

maj. pisze...

Cudna!!!

ZMIERZCH LUNY pisze...

Brak mi słów to prawdziwe dzieła sztuki takie dopracowane, fantastyczne pozdrawiam serdecznie!

Ines pisze...

Aga siedzę z otwartą gębą i nie mogę się nasycić jej widokiem ... przepiękna jest a te oczyska wprost niesamowite ... o mamuniu nie wiem co napisać

monia pisze...

Boska jest :))))

alina pisze...

Jest cudowna:) Bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam!

niw@ pisze...

Musiałam wskoczyć znów popatrzeć i oczy nacieszyć :)
No i zapomniałam dodać wczoraj, że jest taka jakaś ... baśniowa, bajkowa... A przez ten płaszczyk z tym kapturem, to na czerwonego kapturka pasuje ;)
Pozdrawiam serdecznie !!!

Raj Lal pisze...

No, jestem pod ogromnym wrażeniem...!

kamarek pisze...

ARCYDZIELO w kazdym calu. Kazdy szczegol jest idealny i piekny, niezwykle dopracowana.

JAGODZIANKA pisze...

Ojej! Twoja Elena jest niesamowita! Piękna i taka dopracowana! Podziwiam!


Pozdrawiam, Jagodzianka.

Magda pisze...

Jest tak fantastyczna, że brak aż słów.
Zapraszam do siebie
http://aniolkoweprobowanie.blogspot.com/

Annar pisze...

coś cudownego !
Kobieto jakie Ty masz zdolności !!!!

ania121971 pisze...

Widziałam już tyle pięknych lalek, ale ta jest po prostu rewelacyjna!Dopieszczona w każdym calu.

Sylka28 pisze...

Cudo, cudo i jeszcze raz CUDO!!!!!!!!!!!!!!! Ja nic piękniejszego, zrobionego z większa miłością i dbałością o detale nie widziałam.