czwartek, 21 kwietnia 2011

Przedświątecznie, wyniki candy i prezenty

Na wstępie chciałabym złożyć Wam najserdeczniejsze życzenia.
 Zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości.
 Radosnego, wiosennego nastroju, serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół
Wesołego Alleluja !

Przesyłam Wam kilka wiosennych akcentów jakie u mnie panują :)


W tle, po lewej widać też poduszkę, jaką wczoraj udało mi się jeszcze uszyć.




Przy okazji chciałabym też bardzo podziękować Jance za imieninowo - wielkanocne prezenty jakie od niej otrzymałam. Chyba nikomu nie muszę już przedstawiać jej osoby, bo wszycy chyba znają Jankę z jej ogromnego serca i pracowitości, a kto jeszcze nie zna, niech zajrzy do niej koniecznie. U Janki powstają wspaniałe frywolitki, prace szydełkowe, pyszne kuliaria i wiele, wiele innych ciekawych rzeczy.
Bardzo Janko Ci dziękuję :)* sprawiłaś mi bardzo miłą niespodziankę.
Dzisiaj otrzymałam też wymiankową i baaardzo wyczekaną lalę ooak od Uli
Bardzo Ci dziękuję :)* i cieszę się, że w końcu na te święta, jest już u mnie ;) Jest taka śliczna i słodka jak chciałam,.a do tego przywiozła mi niespodziewaną maleńką kaczuszkę i karteczkę :)*
Bardzo, Ci dziękuję i ogromnie się cieszę.

Na koniec jeszcze, ogłoszenie wyników candy :)
Ten oto wianek, poleci do:
Nr. 23, czyli - Aliny
Podaj proszę adres: ABOKU@interia.pl

W następnym poście pokażę Wam kilka prac jakie jeszcze powstały, między innymi mydełek, jajek... a teraz już uciekam, bo przedświąteczne obowiązki strasznie mnie głośno wołąją ;)

WESOŁYCH ŚWIĄT!

19 komentarzy :

alina pisze...

Dziękuję:) Jestem bardzo szczęśliwa:) To dla mnie wielka niespodzianka:)Pozdrawiam i Wesołych świąt życzę:)

Agus pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni:) a DLA IMIENNICZKI NAJ... z okazji wczorajszych imieninek:) Smacznego Jaja i Bogatego Zająca:)

kasica53 pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni, a dla Ciebie serdeczności :)
Piękne zdjęcia dzisiaj zamieściłaś, a ooak szczerze Ci zazdroszczę - piękność :)
Wesołego Alleluja!

jola_zola pisze...

wylosowanej gratuluję a Tobie także życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych:):):)

Peninia pisze...

Ach przepięknie;)Wspaniałych,radosnych i ciepły Świąt w gronie najbliższych:)
Pozdrawiam cieplutko!

magdowo pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyni.
Zapraszam również na Candy do mnie.
Pozdrawiam.
Magda
http://magdowo-pasje.blogspot.com/
Wesołych świąt !!!

Bree pisze...

Zycze Radosnych i spelnionych Swiat!pozdrawiam

Annar pisze...

Najserdeczniejsze życzenia zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy, smacznego jajka, mokrego dyngusa, a także odpoczynku w rodzinnym gronie.

Martyna pisze...

również życzę wszystkiego dobrego!

Trilli pisze...

Wesołych Świat Wielkanocnych,
pokoju ducha, wiary w Boga i w Ludzi.
Umiejętności dostrzegania piękna tego świata
i oczywiście wiary w Siebie i swoje możliwości.

Jagna pisze...

Agnieszko,dziękuje Ci za odwiedziny i miłe słowa.Bardzo mi miło,że tak zdolna dziewczyna jak Ty zagląda do mnie:)
Śliczne świąteczne ozdoby u Ciebie w domku,ale nie mogłoby być inaczej u kogoś kto tworzy takie cudeńka :)
Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz zdrowych i wesołych świąt życzę.

maj. pisze...

Słonecznych, radosnych i kolorowych Świąt :***

z uśmiechem przez życie pisze...

Ślicznie dziękuję:)
Wzajemnie Życzę udanych, rodzinnych i spokojnych Świąt:)
Pozdrawiam cieplutko!

barbaratoja pisze...

Radosnych Świąt, spędzonych w przyjemnej atmosferze z miłymi sercu ludźmi!

Gosia pisze...

Bardzo mi miło poznać Cię Agnieszko :) Dziękuję za piękne i ciepłe życzenia, również życzę Ci niezapomnianych świąt w gronie najbliższych! Niech Twoje serduszko będzie pełne radości!
Pozdrawiam Cię serdecznie :)

Florentyna pisze...

Serdeczności świąteczne ślę.
Radosnego dalszego świętowania.

Moja Kawiarenka pisze...

Prawdziwe tu u Ciebie śliczności!

ullaczn pisze...

Agnieszko,bardzo sie ciesze ze malusia dotarla do Ciebie calo i zdrowo i ze Ci sie podoba :)

Gratuluje zwyciezczyni oraz jak zwykle zachwycam sie twoimi cudenkami :)

Moc pozdrowien Ula

niw@ pisze...

Gratuluję tych śliczności !!! :)
Maluszek OOAK jest tak słodki, też podziwiam te prace i nie ukrywam że sama bym chciała móc choć potrzymać to maleństwo :)
Gratuluję tez właścicielce tego pięknego wianka !!!