niedziela, 15 maja 2011

Maleńkie cuda...

W dalszym ciągu karteczki kolorowane ręcznie.

21 komentarzy :

Alexandra pisze...

Istne cuda :)

Boei pisze...

Te karteczki to są Twoje prawdziwe cuda! Jestem zachwycona:)

kamarek pisze...

Jesteś mistrzynią w kolorowaniu.

kasia2609 pisze...

No nie. Można stworzyć coś co się podoba, coś co jest cudowne, przepiękne,ale to co Ty zrobiłaś jest po prostu ... i brakuje mi odpowiedniego słowa.

anya.es pisze...

Jejku, jakie śliczne!:)))
Przypominają mi dzidzie Uli. :)

Iniekcja pisze...

Całkowicie zgadzam się z komentarzem kasi2609 ... niesamowite!

Pandora pisze...

piękne

kasica53 pisze...

Wymiękłam - CUDNE!

jola_zola pisze...

no i właśnie szczęka mi opadła...
dzieło sztuki!
tak cudownie kolorujesz, że aż słów brakuje, żeby to opisać...
masakra!!!

Konwalia Amelii pisze...

milusie karteczki ;-) pozdrawiam

Trilli pisze...

absolutnie zachwycajace male cuda!

maggie pisze...

wow, szczęka moja na ziemi - jak Ty to zrobiłas ???

Ines pisze...

przepięknościowe no i ta niebieska .... :D

czarnul.ka pisze...

Karteczki prześliczne i w tym poście i w poprzednich :)

monia pisze...

Wow te maleństwa są pokolorwoane świetnie :)

Kaprys pisze...

Aguś karteczki bardzo urokliwe !!!
Pozdrawiam Aga

Ludkasz pisze...

Cudne są:)

Annar pisze...

Cudne !!!!!!!!!!!

raeszka pisze...

Kartki śliczne ale jak Ty pięknie kolorujesz. Jakbyś nie napisała to bym nigdy nie zgadła :).

Peninia pisze...

Przepiękne karteczki!Słoneczne pozdrowiam i ślę uściski:)

atteo pisze...

Są takie słodkie:)))