poniedziałek, 30 maja 2011

Nakło :)

 Wczoraj (29 maja 2011) w Nakle odbył się Jarmark św. Wawrzyńca i II Powiatowe Święto Kapelusza, na którym dzięki zaproszeniu Małgosi Wybrańskiej - modystki z Nakła, miałam przyjemność nie tylko się znaleźć, ale również założyć kapelusz :)
Więcej o samym jarmarku można podpatrzeć i poczytać TUTAJ

Poza jarmarkiem i wielu atrakcjom jakie mu towarzyszyły, miałam również okazję spotkać i poznać sympatyczne i przemiłe dziewczyny z pasją, które znałam do tej pory tylko z ich blogów, ....niektóre przyjechały aż z Gdańska i Poznania. Wczoraj, połączyła nas wszystkie - Noteć :)
z Gosią i Kasią czyli Kagą 
Stoisko dziewczyn: Karoliny G, Łyski i Agi Ostrowskiej.
Pozdrawiam serdecznie,

7 komentarzy :

Oliko pisze...

SZKODA ŻE NIE WIEDZIAŁAM o tym wydarzeniu, buhuu....

Urodziłam się w Nakle:)

Ula pisze...

Widać, że jarmark udany i nowe znajomości zawarte. Fajnie !...i jeszcze te SDM...ach !

atteo pisze...

Zazdroszczę takiej imprezy.

niw@ pisze...

Musiało być naprawdę świetnie ! :)

kasica53 pisze...

Kamienne robale są świetne!

ABOKU pisze...

Dziękuję za komentarze.
Oliko - jarmark ten, organizowany jest w Nakle każdego roku :) Z różnych względów, sama zastanawiałam się czy jechać.
kasica53 - te kamienne stworki mnie również zaintrygowały, fajne są :)

Łyska/blog o kapeluszach pisze...

Serdeczne pozdrowienia ! :)