czwartek, 19 maja 2011

Podziękowania.



Dzisiaj będzie troszkę chwalenia się, ...właściwie dużo chwalenia się ...ale muszę ...bo naprawdę jest czym :)

Najpierw dotarła do mnie całkowicie niespodziewana przesyłka, ale już po adresie na kopercie wiedziałam od kogo :) Chyba z Ulą mamy niekończącą się wymiankę ;) za co bardzo, bardzo dziękuję. To co zobaczyłam wewnątrz koperty po prostu mnie zachwyciło tak, że aż brak słów :) Ula zrobiła dla mnie piękną szydełkową serwetę i okrągłe koralikowe kolczyki ...wcześniej dostałam od Uli podobną bransoletkę, więc teraz mam komplet... naprawdę, nie mam pojęcia jak ona to wszystko robi.

Druga niespodzianka, to moje pierwsze wygrane w życiu candy :) Zostałam jedną z trzech wylosowanych osób w Joli urodzinowej zabawie :) czyli u "Alojka"
Dostałam piękną świeczusię zrobioną własnoręcznie przez Jolę i stos jej pięknych karteczek. Bardzo Ci Jolu dziękuję. Cieszę się ogromnie, ponieważ do Joli świeczuszek wzdychałam już od dawna :) ...w kopercie przyleciały też te kolorowe motylki.

Wszystko razem...



Pozdrawiam serdecznie,

7 komentarzy :

Mój świat i hafty pisze...

Piękne prezenty dostałaś;)
Pozdrawiam!

Pappu pisze...

no no gratuluje :*:*:**:*:

dziurka pisze...

naprawdę jest się czym chwalić, piękne!

Bree pisze...

Piekne gesty! pozdrawiam

Ludkasz pisze...

Piękne prezenty:)

Trilli pisze...

to wielka przyjemnosc moc Cie czyms obdarowac...uwierz mi ;)
pozdrawiam bardzo serdecznie

niw@ pisze...

Gratuluję !!! same cudeńka :)