sobota, 7 maja 2011

W dniu ślubu.


Ostatnio karteczkuję głównie. 
Powstała taka seria kartek ślubnych. Przyznam, że powoli zaczynam się już gubić co pokazywałam a co jeszcze nie ;)

...przed Wilekanocą wspominałam o mydełkach jakie zrobiłam ...ale chyba już ich nie pokaże, bo nie wiem gdzie zapodziałam zdjęcia a mydełek już nie ma. ...chyba że jeszcze wpadną mi w ręce :) Może to nic takiego, ale miały inne formy od tych które pokazywałam wcześniej  TU i chyba fajnie wyszły.

Zapraszam Was również na wspaniały tutorial Molli w Craft Artwork: folder- szklarenkę, na hodowanie marzeń, czyli naszych ATCiaków, ale nie tylko.

Pozdrawiam słonecznie i ciepło :)

9 komentarzy :

Ludkasz pisze...

śliczne kartki:)

Jagna pisze...

Przepiękne są Twoje ślubne kartki! Będą dla nowożeńców uroczą pamiątką na całe życie.
Pozdrawiam cieplutko

raeszka pisze...

Cudne kartki i jakie dopracowane :).

Mam nadzieję, że zdjęcia mydełek się znajdą :).

kasica53 pisze...

Megasympatyczne :)

Sylka pisze...

Piękne te karteczki. Szkoda, że ja w prezencie ślubnym takich nie dostałam :)

alina pisze...

Fajniutkie karteczki:)

Ula pisze...

Ojejku !!! Taka kartka na ślub !!! Cudna...i jeszcze to SDM w tle...miód na moje uszy...ach!

monia pisze...

Śliczne Twoje ślubne karteczki:)

niw@ pisze...

Piękne i cudowne, to mało powiedziane! One są EXTRA CUDAŚNE, nie da się określić, brak słów na opisanie... Jednak tak pięknych w sklepach to ja nie widziałam na pewno !!! Jak bym taka dostała w dniu ślubu to na pewno bym ja oprawiła i powiesiła na ścianie, lub postawiła półce! ŚWIETNE !!!
Co do mydełek to jak się znajdą to czekam na nie :)