środa, 22 czerwca 2011

Tag pocztowy.

Dzisiaj nie mogę coś dodawać zdjęć do postów :( ...chyba blogger znów strajkuje ...w końcu poczatek WAKACJI jest ;) ....uzupełnię to najszybciej jak się da :)


Dzisiaj chciałam zaprosić Was do CraftArtwork i do wykonania taga, warunek - trzeba użyć przynajmniej dwóch elementów kojarzonych z pocztą. Super temat, zapraszam!

Dodane: Dziękuję Ania, pomogło :)*
To mój tag, ze zwykłymi pocztowymi pieczątkami, różnymi znaczkami i lakową pieczęcią:
Jest dla mnie taki troszkę sentymentalny, ponieważ wiem od kogo jest każdy znaczek :)
Jeśli znajdzie się ktoś chętny do przygarnięcia mojego taga, proszę o zapisywanie się w komentarzach do końca czerwca. (30.06.2011) Wylosowanej osobie dorzucę do niego garstkę scrapkowych przydasi. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zabawy na Craft Artwork.

7 komentarzy :

IWA pisze...

O proszę, też miałam ten problem! Nie chciał wczytac zdjęc ani z komputera, ani z adresu url. Poradziłam sobie przez kopiuj i wklej., zadziałało bez problemu i w dodatku zdjęcia szybciutko były wstawione. :-)

ABOKU pisze...

Iwa, dziękuję bardzo za pomoc ale u mnie chyba nie działa nic. ...mogę za to sobie pisać, pewnie do bólu :)

Annar pisze...

Przejdz na starszy edytor ;)

ABOKU pisze...

Ania, jesteś niezastąpiona, pomogło :) Dzięki ...ale mam nadzieję, że to tylko chwilowe.

Ela 17 pisze...

U mnie jest to samo mam zrobione prace a nie umiem ich wkleic

Ula pisze...

Piękny, sentymentalny tag, gdyż dziś niewiele osób pisze listy... Chętnie go przygarnę. Pozdrawiam :)

monia pisze...

Śliczny Twój tag, chętnie go przygarnę :)