wtorek, 12 lipca 2011

Mini Zielnik

Mój zielnik zrobioiny na wyzwanie w Craft Artwork, interpretacja tematu jak i forma są dowolne. Nieważne, czy wybierzecie ATC, tagi, inchies czy moo - wszystkie niewielkie wymiary są mile widziane :)

W swojej pracy pobawiłam się troszkę glimmer mistami, tuszem oraz świerzymi roślinkami zerwanymi wczoraj, podczas ulewy (padało całe popołudnie ...ale ja lubię taki deszcz :) ...więc gdyby któraś z Was miała ochotę na ekspresowy zielnik z ostatniej chwili, to wystarczy troszkę chęci, jakiś pomysł i żelazko (prasujemy roślinki przez papier)

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i pozostawione słówko. 
Pozdrawiam serdecznie,

16 komentarzy :

Trilli pisze...

Jest piękny!Podziwiam:)

caro78-Pysia pisze...

Wspaniały ;) Chyba się skuszę...

Bree pisze...

Super dzielo :) pozdrawiam

Peninia pisze...

Przepiękne zielnik...jestem oczarowana!Cudowny!
Życzę dużo ciepłych dni oraz serdecznie i wakacyjnie pozdrawiam:)Miłych chwil:)

Aurelia pisze...

Oj . Prawdziwe cudo ten zielnik.
Gorąco pozdrawiam.:0

Bożenka pisze...

Bardzo ciekawy pomysł. A przy tym śliczny.Pozdrawiam

maggie pisze...

cudny jest :D

Annar pisze...

Przepiękny !
Prawdziwe dzieło !

MagdaLena pisze...

Wyjątkowy!!!

kasica53 pisze...

Skojarzenie zielnika z sentencjami raczej nigdy nie wpadło by mi do głowy, a Ty jeszcze ubrałaś to w śliczna formę :)

Ines pisze...

cudny zielnik .. muszę się ogarnąć i popatrzeć jak tam z wyzwaniami:D

Galeria Dekodom pisze...

Jestem pod wrażeniem:) Śliczny! I niespotykany;pozdrawiam, Bea

ABOKU - Agnieszka pisze...

Bardzo Wam dziękuję.
Ines - czekamy, liczę na Ciebie :)

niw@ pisze...

Jakie cudeńka !!! :)

Ludkasz pisze...

Przepiękny jest!!

Monia pisze...

Piękny zielnik, bardzo klimatyczny :)