niedziela, 7 sierpnia 2011

Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają.

...dlatego na wstępie, chciałam bardzo podziękować Alicji  za frywolitkowy naszyjnik, który miałam przyjemność wygrać w jej wakacyjnym candy. Naszyjnik jest tak cudowny, delikatny i w czekoladowo - letnim, słodkim kolorku że aż chciałoby się go schrupać. Bardzo Ci za niego dziękuję :D
(zdjęcie zapożyczone z bloga Ali)
To moje drugie candy, które udało mi się do tej pory wygrać, dlatego tym bardziej się cieszę. Pierwsze było u Alojka :D gdzie wygrałam jej śliczną świeczusię + karteczki.
***
Kolejna sprawa, to chciałam też bardzo podziękować za wyróżnienia, które dostałam ostatnio od wielu osób w postaci takiego obrazka:
Wszystkim bardzo za nie szczerze dziękuję. 
Wybaczcie, że wyłamię się z zasad obowiązujących przy otrzymywaniu takiego wyróżnienia, ale prawdę mówiąc największym wyróżnieniem z Waszej strony są dla mnie Wasze odwiedziny i komentarze, za które  wszystkim piszącym bardzo dziękuję :D

Nominować 16 blogów również nie będę, bo prawie każdy to łańcuszkowe wyróżnienie już posiada a blogi, które lubię, staram się  odwiedzać tak często jak tylko mogę ..chociaż różnie z tym czasem u mnie bywa.
Myślę, że mnie zrozumiecie i że wiele z Was podziela moje zdanie (bądź też ja podzielam Wasze :)

Na koniec, pokażę też kika zdjęć jakie udało mi się zrobić w pierwszej połowie wakacji:
i pierwsze kwiaty mojej maleńkiej, pnącej, angilskiej róży.
i innych róż też :)
U mnie za oknem właśnie pada, właściwie leje ...ale to dobrze, bo przedwczoraj zrobiłam kilka rozsad w ogrodzie, więc deszcz jest jak najbardziej wskazany i mnie bardzo cieszy :) ...tylko moje dziecko troszkę się nudzi, więc uciekam już.
Pozdrawiam serdecznie,

13 komentarzy :

caro78-Pysia pisze...

Przepiękne zdjęcia zwłaszcza te nocne :) Pozdrawiam

kasica53 pisze...

Ależ masz wypielęgnowany ogród! Ja się dzisiaj nad lawendą u teściów pastwiłam ;)

Florentyna Wilkosz pisze...

Miło mi było pobyć tu u Ciebie. Prace Twoje są śliczne!!!
Pozdrawiam:))))

kamarek pisze...

Żaglówki na jeziorze - rozmarzyłam się.

Trilli pisze...

Och kochana,to prawda że cudownie jest dostawać....I jeśli jeszcze jest to coś tak uroczego to radość podwójna.
Piękne widoczki...U mnie wczoraj też była ulewa.I to taka,jakiej dawno nie widziałam.
Róże są cudowne :)
Pozdrawiam serdecznie :)

niw@ pisze...

Śliczna wygrana, super fotki żaglówek i pięknych róż :)
Gratuluję wyróżnienia, a co do treści pod nim sama jestem tego samego zdania już od dawna :)
Pozdrawiam serdecznie !!!

u Alojka pisze...

ale piękne zdjęcia zrobiłaś Agnieszko, pięknie tam.

Ula pisze...

Widać, że ogródek zadbany, a i zdjęcia z jeziora przepiękne. Ja też obdarowałam Cię tym wyróżnieniem.Pozdrawiam :)

Jomo pisze...

Aboku kochana ależ cudne zdjęcia, aż mi serducho zadrżało, proszę o możliwość skopiowania.

Jomo pisze...

A może w przypływie dobroci, byś zgodziła się podarować mi pierwsze i drugie i przesłać na maila? Do zupełnie mojej prywatnej radości?

ABOKU - Agnieszka pisze...

Bardzo Wam dzękuję :)
Florentyna - Witaj! Dziękuję i zapraszam ponownie w każdej wolnej chwili.
Ula - jeszcze raz dziękuję.
Jomo - jeśli te moje zdjęcia mają sprawić Ci radość, to jak najbardziej :)...już podsyłam.

atteo pisze...

Chyba wakacje się udały skoro zrobiłaś takie piękne zdjęcia:))) Cudne masz róże. Ja nigdy nie będę mogła posadzić róż bo zupełnie nie mam ręki do kwiatów. I cierpliwości chyba też. Dlatego z konieczności jestem fanką wszelkich bylin i to jeszcze takich które nie wymagają za dużo uwagi;) Tym bardziej podziwiam Twój piękny ogród:)

Alicja pisze...

Fajnie, że naszyjnik Ci się podoba!

Zmieniając temat, nawet nie wiesz jaką niespodzianką była dla mnie paczka z upominkami od Ciebie:) Bardzoooo dziękuję:*