piątek, 19 sierpnia 2011

Zaproszenie na urodziny i wiatraczki

Zaproszenia urodzinowe, które rozchodziły się na bieżąco :) Choć na zdjęciu widać tylko jedno, które zdążyłam sfotografować, to naprawdę było ich kilka. 
Tak, w weekend szykuje się nam impreza :) Poszukuję więc pysznego przepisu na pizze, najlepiej taką jak z Da Grasso :) ...może ktoś ma taki wypróbowany przepis i chciałby się podzielić?
Przy okazji zrobiłam też dwie karteczki z wiatrakami.

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego i przede wszystkim pogodnego weekendu, a ja uciekam do pracy twórczej w kuchni ;)

8 komentarzy :

Florentyna Wilkosz pisze...

Pomysł jest świetny z tymi wiatraczkami! To sie musi podobać!
Pozdrawiam:)))

jola_zola pisze...

Aboku, piękne są te karteczki... każda jedna...
pozdrawiam:)

ziutka pisze...

strasznie podobają mi się kartki z wiatraczkami i do tego ten tekst - pasuje idealnie ;)
SUPER
Pozdrawiam

Ines pisze...

ale fajniste te wiatraczki .. zaproszenie oczywiście też :D co do pizzy jak z Da Grasso ... bierzesz telefon i dzwonisz :D

Kaprys pisze...

Urocze karteczki !!!
Przepisu niestety godnego polecenia nie posiadam ;-(
Pozdrawiam Agnieszka

Atena pisze...

Super sa te wiatraczki.
Pizza nigdy ne wyszla mi taka jaka powinna byc, wiec nie pomoge:(
Ale serdecznie pozdrawiam

kasica53 pisze...

Fajniusie karteczki :) ja tak sobie myślę, że oczaruj jakiegoś kucharza z DG i podprowadź mu przepis ;)

ABOKU - Agnieszka pisze...

Dziękuję Wam dziewczyny:) Ines, do najbliższego Da Grasso mam ok. 20 km więc pewnie na telefon nie dowiozą ;) chyba że znasz jakiś tajny? ...ale Kasica podsunęła dobry pomysł....tylko jest jeden problem, ja za stara już jestem i te czary nie działają :) więc zamiast tego przepisu, wyczaruję sobie swoją pizze ;) co nie znaczy, że nadal nie szukam tego idealnego. Przepisu oczywićsie. Pozdrawiam :D