wtorek, 20 września 2011

Projekt - MOTYL

Projekt Motyl, to wspaniała akcja do której warto się przyłączyć. Tak jak  chyba większość, dowiedziałam się o nim z blogu Craftypantki, które rzuciły naszemu DT wyzwanie, od nich też cytuję tekst:

Muzeum Holocaustu w Houston organizuje zbiórkę ręcznie wykonanych motyli, z których powstanie wielka wystawa. Plan jest ambitny - zebranie 1 500 000 ręcznie wykonanych motyli. Ma to odpowiadać liczbie dzieci, jakie zginęły w Holocauście.

Dlaczego motyl?

"Motyl" to wiersz napisany przez Pavla Friedmana, żydowskiego i czeskiego poetę, zamordowanego w Auschwitz.
Wiersz odnaleziony został w ghetcie w którym przebywał Pavel Friedman, już po wyzwoleniu ghetta.

Zasady:
* Motyle nie mogą mierzyć więcej niż 8 na 10 cali (czyli 20,32x25,4 cm)
* Motyle mogą być zrobione z jakiegokolwiek materiału, jednak powinny być raczej płaskie.
* Nie używajcie brokatu do ozdabiania swoich motyli.
* Nie używajcie produktów spożywczych do ozdabiania motyli (produkty zbożowe, makaron, cukierki i inne odpadają)
* Dodatkowo fotografia motyla może zostać wysłana na adres: butterflyproject@hmh.org.

Informacja o wysyłce motyli.
Muzeum zbiera motyle do 30 czerwca 2012 roku, wysyłając swoje prace pamiętajcie o dodaniu następujących informacji:

* Imię i nazwisko,
* organizacja (w tym wypadku osoba indywidualna może wpisać adres swojego bloga ),
* Adres,
* e-mail
* całkowita liczba wysłanych motyli

Adres muzeum:
Holocaust Museum Houston
Butterfly Project
Education Department
5401 Caroline St.
Houston, TX 77004
USA

 Szczegółowe informacje: butterflyproject@hmh.org
troszkę przeraża mnie ta praca....
Pozdrawiam,

19 komentarzy :

Trilli pisze...

Odnajdujesz się w każdym temacie bezbłędnie!
Pozdrawiam :)

Ines pisze...

mnie nie przeraża :) ale jest cholernie wymowna i przejmująca:) niesamowicie uchwyciłaś sedno sprawy ... Aga jestem pod ogromnym wrażeniem i może dziwne ale się wzruszyłam

ZUzanna pisze...

WOW.. niesamowita praca.. przeszywająca...

Bree pisze...

Bardzo fajny temat i jego sens.
Piekny Motyl!

Kaprys pisze...

Ekscytująca praca !!!
Wyzwanie poważne, ale zarazem pomiomo upływu lat bardzo smutne ...

Zapraszam na Misiowe Candy.
Pozdrawiam Agnieszka

ABOKU - Agnieszka pisze...

Ines, właśnie dlatego mnie przeraża i dostaję ciarek kiedy na nią patrzę. Nie potrafię tylko wyobrazić sobie tej liczby dzieci.....przerażające.
Dziękuję Wam.

kasica53 pisze...

Jestem pod wrażeniem Twojej niezwykle wymownej, pięknej pracy. Włożyłaś w nią wiele uczucia. Wielki szacun.

jola_zola pisze...

... niesamowita praca... brak słów...

Guriana pisze...

super ,że dołaczyłaś...motyl niesamowicie wymowny:))

IWA pisze...

Niesamowita praca, bardzo kłuje w serce i wywołuje dreszcze...

OriBella pisze...

Niesamowita i piękna interpretacja!

Annar pisze...

To najpiękniejszy motyl jaki widziałam .....
Jest idealny do tego projektu !

Made by Aisia pisze...

Mnie też troszkę przeraża, ale jest wspaniały, niezwykle wymowny! Podziwiam!

u Alojka pisze...

piękna, wymowna praca.

maj. pisze...

Twoje prace są genialne!!!!

niw@ pisze...

Ale mi się uzbierało :) zaglądałam ostatnio od czasu do czasu, właśnie z braku czasu :(
Świetna praca, ja podziwiam pomysły i wykonanie, PIĘKNE, GENIALNE!

Kropelka pisze...

Cos niesamowitego!Czytam ze wzruszeniem o calej akcji...

Twoja praca jest fantastyczna..lepsza nie mogla byc.
Pozdrawiam,pieknie tu u Ciebie

Anonimowy pisze...

I was suggested this website by my cousin. I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You're amazing!
Thanks!

Look into my weblog: Pur Essence Review

el pisze...

bardzo przemawiająca praca