wtorek, 29 listopada 2011

Wesołych Świąt!

Witajcie!
 Dawno obiecany post :) a więc do rzeczy.

   Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia, chciałabym każdą bliską blogowo mi  osobę czymś obdarować. Pojawiają się też pierwsze niespodzianki jakie otrzymuję od Was, za co bardzo dziękuję. Niestety z przyczyn wiadomych, nie jestem w stanie obdarować każdego, dlatego symbolicznie i tradycyjnie ogłaszam świąteczne candy, w którym wylosują dwie osoby. Będzie można wylosować: konika, haftowane serduszko lub notes z ręcznie czerpanymi kartami, w całości hand made :)

Jedna osoba wybiera sobie dowolnie dwie rzeczy, które chce, np. notes i konika lub dwa serduszka lub serduszko i notes... To co pozostanie, będzie dla następnej wylosowanej o ile zechce.
Pierwszeństwo wyboru będą mieli moi stali goście (obserwatorzy i komentatorzy).

  Do każdej przesyłki dorzucam oczywiście garść scrapek i pewnie coś tam jeszcze ...jak zawsze ;) 


 Zasady  standardowe:
  -podlinkowane zdjęcie na pasku bocznym swojego bloga.
 -komentarz pod tym postem i dwie rzeczy które się chce.
  -osoby bez bloga proszę o pozostawienie również swojego adresu @.
 -moi obserwatorzy proszeni są o pozostawienie dwóch komentarzy :)

  -zabawa trwa do 19 grudnia 2011 do godziny 23.59
 -20 grudnia ogłoszenie wyników i wysyłka :)

Przy okazji, czy pokazywałam już te kartki?



Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do zabawy :)

119 komentarzy :

FojAga pisze...

Bardzo chętnie się dopisuję :)
Marzą mi się 2 serducha :)
Kartki oryginalne, inne niż te które do tej pory widziałam na pozostałych blogach, które obserwuję. Bardzo fajne!

FojAga pisze...

I dopisuję się po raz drugi jako obserwatorka :)

Justyna pisze...

Ajajaj!!! Konik skradł mi serce:D
Oszaleję z radości jeśli u mnie zamieszka;)
pozdrawiam

Justyna pisze...

No oczywiście jako obserwatorka zapisek jeszcze raz;)

Bożenka pisze...

Ja też szaleje za tym konikiem i za serduszkiem. Pozdrawiam

Bożenka pisze...

A prezenty cudowności.Pozdrawiam jeszcze raz

kasia2609 pisze...

Kartki śliczne a ja chętnie wezmę udział w zabawie.

alina pisze...

Cudne prezenty:) Zapisuję się po konika i serduszko:) Pozdrawiam i zapraszam na moje candy:)

alina pisze...

Obserwator:) Pozdrawiam!

Ludkasz pisze...

Kartki śliczne, prezenty na candy także urocze. Chętnie zaopiekuję się notesikiem i czymś drugim co sama wybierzesz, jakby co:)

Ludkasz pisze...

Jakież było moje zdziwienie, gdy nie znalazłam się w obserwatorach twojego bloga...Niedowierzając przejrzałam jeszcze raz, no i niznalazłam się;)Nadrobiłam już swoje niedopatrzenie, już obserwuję:)
Pozdrawiam serdecznie:)

Boei pisze...

Cudne prezenty! Marzę o koniku i notesie:)
Pozdrawiam!!

Boei pisze...

Obserwuję:)

niw@ pisze...

Też się ustawię jak i inni :)
Konik po prostu jest strasznie słodki i się do mnie uśmiecha, a ja lubię takie słodkości :)
A żeby mu nie było smutno to z czerwonym serduszkiem jakby co może być ;)
Pozdrowionka!

niw@ pisze...

Jako obserwator POZDRAWIAM jeszcze raz ! :)

kasica53 pisze...

Dołączam do chętnych na prezenty - moja córa chętnie zaopiekuje się konikiem, a ja czerwonym serduszkiem :)

kasica53 pisze...

Oczywiście, że obserwuję :D

scraperka pisze...

ale cuda!:))) oczywiście się zapisuję!

scraperka pisze...

i obserwuję:)

Alicja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Alicja pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Alicja pisze...

Ja w takim razie też się zapiszę:) Notesik śliczny, konik i serduszka również, ale co bliższe sercu? Chyba serduszka, zawsze będą mogły przyozdobić choinkę:)

Alicja pisze...

Zapisuję jeszcze raz jako już prawdziwy obserwator. Proszę o skasowanie dwóch poprzednich komentarzy, z poprzedniego bloga:)

Amfilada pisze...

Zakochałam się w koniku...serduszka cudne...zapraszam do siebie i czekam na losowanie...

amaggie pisze...

Jestem u Ciebie pierwszy (ale nie ostatni!) raz - podoba mi się bardzo!!! A przy okazji zapisuję się na Candy

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się :) Wybieram konika i notesik
Informacja na blogu: troja.pinger.pl
trojanda@o2.pl
Pozdrawiam

rrrrobaczek pisze...

jeju, jeju, konik jest przeuroczy :) chętnie się nim zaopiekuję plus jednym z serduszek :)

rrrrobaczek pisze...

i jeszcze jeden komentarz jako obserwator :) pozdrawiam :)

Beatrycze pisze...

No cóż, obserwatorem dopiero będę, więc jakbym wygrała to to co zostanie. ale się zgłaszam, bo wszystko piękne.
a najbardziej na notes i niebieskie serduszko.

marrika91 pisze...

Ustawiam się w kolejce po uroczego konika. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

rhodiana pisze...

A ja bym chciała 2 serducha :)

rhodiana pisze...

I obserwuję, bo ładnie tu :)

darakw pisze...

Z dzieciństwa uwielbiam konie i różne notatniczko-zeszyciki. I to nie dlatego, że chcę Twoje, tylko na prawdę tak jest.
http://wzaciszupodlasia.blogspot.com/

darakw pisze...

Ale te Twoje też chcę. :)

Anonimowy pisze...

niesamowity blog , piękne rzeczy wyrabiasz ..... a najbardziej wpadł mi w oko notes ...
zabawię się
Magda
magda.grzybek1@gmail.com

Anonimowy pisze...

Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam :)
Magdalena

Made by Aisia pisze...

Wspaniałe candy! Wybieram 2 serduszka:-)

Made by Aisia pisze...

Jestem obserwatorem Twojego bloga:-)

Wiewióra pisze...

Pięknie u Ciebie i zostaje na dłużej :) przy okazji ustawiam się w kolejce po słodkości :) Pozdrawiam.

Wiewióra pisze...

I obserwować będę regularnie :)

Chranna pisze...

Konik mi się zamarzył, jest cudnej rody, a ja kolekcjonuję koniki, o czym pisałam u siebie na blogu, więc szybciutko zgłaszam się do zabawy :) A jak, co daj Boże, mi się poszczęści, to konik może zabrać na swoje siodełko jedno serduszko :)
Pozdrawiam serdecznie :)

ania.n pisze...

Witam sliczne candy:)wybieram konika i serca
ania_reg@poczta.onet.pl

wieczka pisze...

te dwa piekne serduszka z checia bym przygarneła
pozdrawiam

wieczka pisze...

i obserwuj tez ;)

karitsa@ pisze...

No to jestem w kolejce już :)
http://pobutach.blogspot.com/2011/12/owocny-weekend-u-mnie.html
Mam nadzieję, ze uda mi się przygarnąć notesik tego cudnego konika :)

karitsa@ pisze...

A ponieważ obserwuję, to wpisuję się drugi raz :)

LavInArt pisze...

Ale piękności przygotowałaś... wszystko piękne :) Ustawiam się grzecznie w kolejce :)

inga pisze...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
http://inga2010.blogspot.com/

inga pisze...

I'm a follover.

Cinnamon pisze...

Witam i zapisuję się- najchętniej na konika i brązowe serduszko!

Pozdrawiam serdecznie, Asia

Cinnamon pisze...

Na zwiększenie swoich szans zgłaszam, że zostałam obserwującą :)

Annie pisze...

Cudeńka! Z chęcią ustawię się w kolejce, może tym razem dopisze mi szczęście;)
Na Twój blog trafiłam pierwszy raz, także dopiero zaczynam obserwować:)
Pozdrawiam
Ania
http://robotkowyzakatek.blogspot.com/

MozAnna pisze...

It's a wonderful present! Link is on the right bar http://dommozanna.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Zakochałam się w Twoich dziełach.
Pozdrawiam z zimowego Torunia

malad88@o2.pl

Anonimowy pisze...

Staję i ja :)

kopiciuszek@o2.pl

Britta pisze...

Świetne candy,jak będę miała tyle szczęścia,że wygram,to wtedy zastanowię co bardziej:)bo wszystko jest piękne!
pozdrawiam
lillyrose.britta@gmail.com

Misioka pisze...

Zgłaszam się i ja do udziału :) oraz zapraszam do udziału w moim candy http://misioka.blogspot.com/2011/11/candy-u-misioki.html

Rama pisze...

Zgłaszam chęć udziału ramona52@o2.pl

Rama pisze...

I obserwuję od dzisiaj jako Ramona O. :)

Asiek =} pisze...

Fantastyczne cukieraski!
Spróbuję szczęścia i ja!
Pozdrawiam cieplutko =}

http://moja-koniczynka.blogspot.com/

karka00 pisze...

notes i serduszko szczególnie czerwone to coś pięknego! :)
zapisuję się

karka00 pisze...

i drugi komentarz jako obserwator :)

Anonimowy pisze...

Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

kjujik pisze...

O ja!:DDDTen konik jest cudny i notes:D Zapraszam też do mnie http://starakroliczyca.blogspot.com/ oczywiście też na Candy:D

esophie pisze...

zdecydowanie dwa serducha:-)))))

esophie pisze...

i drugi komentarz obserwatora:-)))

kamarek pisze...

Czerwone serduszko i notes byloby fajnie wygrac.

kamarek pisze...

A obserwuje juz od dawna.

Ania pisze...

Trafiłam tu pierwszy raz i będe zaglądać, na koniczka mam chrapkę, poprostu prześliczny jest ;)
Zapraszam do mnie na candy

Ania pisze...

i jeszcze komentarz jako obserwator ;)
Pozdrawiam

Ania pisze...

Piękny konik i serduszka. Poproszę!
Zapraszam na candy również do
http://www.basniowy-ogrod.pl/

ecila pisze...

Wspaniałości.. konik.. marzy mi się i śni..

ecila pisze...

aaaaaa no i zaglądam, podglądam.. ;))

Kre-Akcja pisze...

Wystarczy notesik, piękny jest :)

AW pisze...

Konia na biegunach nawet Urszula miała więc Ada z Podkarpacia się również wpisała.

pozdrawiam
wara44@onet.pl

Ann pisze...

Marzy mi się notesik :D

melancholytower(at)wp.pl

Ann pisze...

i jeszcze komentarz jako obserwator
pozdrawiam

Czarna Lola pisze...

Konik skradł moje serce:)
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

handmade krok po kroku pisze...

bardzo chętnie wezmę udział w zabawie. pozdrawiam!

AgapeArt pisze...

wszystko jest cudne :) ale konik i ten notes superowy: banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

AgapeArt pisze...

obserwatorem też jestem :)

barbaratoja pisze...

Ale śliczności, ja chciałabym notesik i serduszko;-)

barbaratoja pisze...

To ja Twoja obserwatorka, gdyby tak serduszko mogło być czerwone byłabym baardzo zadowolona.

Anonimowy pisze...

Zgłaszam się!

Kasia0412@buziaczek.pl

Konik i notes ♥ ;)

Piwi pisze...

Dołączam do kolejki. Bardzo fajne nagrody przygotowałaś. Serducha sa przepiękne. Zresztą, co ja piszę... wszystko jest śliczne. :)

Kasia pisze...

Zdążyłam-uff! To może konik żeby następnym razem przybyć szybciej, no i notes żeby zapisywać i nie przegapić terminu. Zresztą wszystko jest prześliczne.

Kasia pisze...

No i wpadłam! Wydało się. Cóż przyznaję się bez bicia- tak ja też Cię obserwuję.

B.R.B.H. pisze...

och pokochałam serducha :)

B.R.B.H. pisze...

I obserwator także :)

Karina pisze...

urocze candy;)))z przyjemnoscia ustawiam sie w kolejce;)))zapraszam rowniez na serduszkowe candy do mnie;)pozdrawiam cieplo:)

Aleksnadra pisze...

Zgłaszam się po notes i cudnego konika :)

Aleksnadra pisze...

i obserwuję :)

Gazynia pisze...

Fantastyczne cukieraski! Moja córcia zachorowała na konika:) Konik skradł i moje serducho, i notesik... Tak sobie po cichutku marzymy: moja córcia o koniku, ja o notesiku:)

Pozdrawiamy cieplutko:)

NyuChii pisze...

Niestety nie wiem jak dodać Twój blog to obserwowanych :( A szkoda.
Grzecznie ustawiam się jednak w tej długaśnej kolejce po wspaniałe nagrody :)

Zuza pisze...

i ja się dopiszę :)

Zuza pisze...

obserwatorem też jestem :)

Koraliki Beaty pisze...

serducha bomba ale jak dla mnie to ja moge wygrac tylko kartke jakbys dawala :) i bym skakala pod sufit :)

Tina pisze...

Z przyjemnością zapisuję się po serducha i notesik! Są cudowne :)

Anonimowy pisze...

Gratuluję super bloga. Mój też jest w budowie. Wkrótce zaproszę do siebie. Marzą mi się takie candy, mam już cały zbiór koników, ale takiego nie posiadam. Ustawiam się w kolejkę. Pozdrawiam cieplutko.
renig@tlen.pl

Anonimowy pisze...

Oczywiście, że się zgłaszam, piękne cudeńka. :-)
Zwłaszcza konik i serduszka, jeśli już mam wybrać. :-)
Mój blog, na którym jest notka: liliowaa.pinger.pl

koralik pisze...

Żałuję, ze dopiero teraz trafilam na tego bloga. Cudenka, az miło popatrzeć! Więc też sie zgłaszam do zabawy! Wzdycham do natesika i koniczka, choc serduszka też są śliczne :)

koralik pisze...

i biorę się za podglądactwo :)

escadox-eko pluszaki pisze...

gratuluje swietnego bloga!!candy cudowne -konika juz kocham!!!moj blog http://escadox.blox.pl/html

escadox-eko pluszaki pisze...

jako obserwatorka jeszcze raz

raeszka pisze...

To ja poproszę konika i czerwone serduszko :).

raeszka pisze...

Obserwatorem jestem do dawna :).

agea pisze...

karteczki śliczne:) a w zabawie chętnie wezmę udział:)

agea pisze...

i obserwuję również, bo jest co:)))
pozdrawiam

lapappilon pisze...

Hello!
I want to play with you, please enter my name...
I post in my sidebar...
lapappilon@gmail.com
lapappilon.blogspot.com

Hugs
Eva from Serbia

MAGARO-art pisze...

Śliczności !
z wielką ochotą się zapisuję
konik jest rewelacyjny

magdaipawel pisze...

Cudne prezenty!! dopisuję się do listy i trzymam kciuki:) hihi
Magda http://fajnaferajna.wordpress.com/

Majalena pisze...

Ustawiam się w kolejce po notesik i czerwone serduszko :)
i serdecznie zapraszam do siebie na candy

http://majalena.blogspot.com/

Majalena pisze...

i jeszcze raz.. jako obserwator :)

Marta pisze...

Wspaniały blog i prześliczne kartki, zaglądam do Ciebie od niedawna, ale zdecydowanie zagoszczę tu na dłużej.

Notes wygląda cudnie, i bardzo chętnie przygarnęłabym również te wspaniałe gorące serducha.

pozdrawiam serdecznie

giffin pisze...

Zgłaszam się - oczywiście po notes i serduszko, wyglądają rewelacyjnie! :D

Kathinna pisze...

ja na dwa serduszka! :D

far.focle pisze...

to i my wystartujemy
banerek na blogu już umieszczony w poście

Miyuki pisze...

Chętnie wezmę udział w candy :D

Miyuki pisze...

zapomniałam xD wybieram dwa serduszka :D