wtorek, 13 grudnia 2011

Kartki firmowe

Życzenia w kształcie choinek.




Pozdrawiam serdecznie,

26 komentarzy :

lilavati pisze...

świetne! w pierwszej chwili pomyślałam, że choinki są przestrzenne na bazie ostrosłupa:)

Nataliya pisze...

Ślicznie wyglądają te kartki, jak w lesie bajki;))

Justyna pisze...

Takich jeszcze nie widziałam, są genialne:)

marciulaTOja pisze...

Mogę skorzystać z pomysłu? Są cudowne :)

ABOKU - Agnieszka pisze...

marciulaTOja - Pewnie, korzystaj do woli :)
Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

Ines pisze...

Aguśka jak się wyrobię z tym co mam w głowie to ściągnę od Ciebie ten pomysł:D cudne są

jaga pisze...

Sliczne

kasica53 pisze...

R-E-W-E-L-AA-C-J-A!!! Po prostu piękne :)

ZUzanna pisze...

O kurcze!! Świetne!! A moja firma ma kartkę elektroniczną... buuuuuuuu... :(

Atena pisze...

Pomysly masz przepiekne!
pozdrawiam

Annasza pisze...

Rewelacyjny pomysł! Że też ja na nic takiego nie daję rady wpaść ;)))))))) Kochana, buziaki ogromne w niedoczasie przedświątecznym ślę!! :))

Ludkasz pisze...

Piękne!!!!! Niezwykle oryginalne:)

kasia pisze...

Agnieszko jesteś niezwykle pomysłowa,a to co zrobisz ZAWSZE jest przepiękne:)Pozdrawiam serdecznie:)

Mereo pisze...

perfekcyjne!

monia pisze...

Świetne, pomysłowe i orginalne !!!!

Artimeno pisze...

pięknie się prezentują i pomysł niebanalny

pozdrawiam ciepło
hania

u Alojka pisze...

Agnieszko, piękne!!!!

Romantyczka pisze...

witam, czy wchodzisz na http://scrappassion.mojeforum.net/profile.php?mode=viewprofile&u=5937

zadałam tam pytanie, ale nie zostało odczytane..

ABOKU - Agnieszka pisze...

Dziękuję wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze :)

Romantyczko - bardzo rzadko tam zaglądam a właściwie wcale. Faktycznie pisałaś w listopadzie :] Przepraszam że nie widziałam i nie odpisałam. Oczywiście możesz inspirować się moimi pracami jeśli tylko masz ochotę, będzie mi bardzo miło. Właściwie wszystko na ten temat jest na dole strony mojego bloga. Fajnie że zapytałaś.

Pozdrawiam serdecznie.

asia3city pisze...

Kartki choinki są rewelacyjne...

Guriana pisze...

robią niesamowite wrażenie!!:))

MONIKAAA pisze...

Super pomysł a wykonanie rewelacja :)

MAGARO-art pisze...

Śliczne karteczki, gratuluję pomysłu

Madziorek pisze...

wspaniały pomysł ;-)

Romantyczka pisze...

Tradycyjnie jak co roku
sypią się życzenia wokół,
większość życzy świąt wspaniałych,
podarunków, dużych, małych,
a ja życzę, moja miła,:*
byś święta te spędziła
tak jak sobie marzysz,
pisząc wiersz pięknych wydarzeń.
Może cicho bez hałasu
Nie zważając na bieg czasu,:)
może w gronie swoich bliskich
jedząc karpia z jednej miski,
może siedząc przy kominie,
tulić sercem swą rodzinę,
może lepiąc gdzieś bałwana,
jeśli śniegu wór napada,
sypiąc bliskim pyłek życzeń,
tego Ci dziś właśnie życzę..

maj. pisze...

Cudowne!!!!!!!!!!!!!
Radosnych Świąt!!!!!!!!!!!!