wtorek, 27 grudnia 2011

Niespodzianki.

Ostatnio spotkało mnie troszkę szczęścia, a że święta w tym roku były u mnie w domu, to nie miałam chwili czasu aby zrobić zdjęcia i się pochwalić. Dlatego, blogowym obyczajem, robię to teraz.

Pierwsza niespodzianka jest od Joli - Alojka trafiłam u niej na okrągły komentarz dlatego dostałam przydasie oraz tajemniczą kopertę, którą według zaleceń otworzyłam dopiero na święta. Była w niej zrobiona przez Jolę kartka z pięknymi życzeniami. Jolu, wcale nie było łatwo czekać tak długo :) Bardzo Ci dziękuję.

Wygrałam też candy u Kasi z "Różności dla przyjemności". Marzyłam o takim mleczniku i kubeczku a jeśli chodzi o zawieszkowe koniki z chłopcem, to po cichutku wolałam te od dziewczynkowych :)  ponieważ u mnie w domu jest właśnie taki jeden ułan ;)  kapciuszki i zamotka też się oczywiście przydadzą i będą ogrzewały w zimne wieczory. Dziękuję ogromniasto.

Dostałam też kilka "blogowych" karteczek;
Od lewej: od Kasi z różności dla przyjemności, Janki i Brysi z Janeczkowa, Joli - u Alojka i Agnieszki - Ineskowe twory.



Za wszystkie prezenty, świąteczne kartki, maile i wszystko co otrzymałam...  jeszcze raz pięknie dziękuję.

Na koniec kilka naszych świątecznych dekoracji, na których można spotkać część Was: piernikowy domek, który ozdabiało moje dziecko (troszkę już oskubany przez małe, goszczące się skrzaty :) z choinką w tle (pierwszy raz w naszym domu - choinka ekologiczna :)



Mikołaj, któremu kiedyś, dawno, dawno temu szyłam ubranie. Wszystko ręcznie, bo nie miałam jeszcze maszyny. W pełnej konspiracji, czyli po nocach, przy lampce w kuchni :)




Przed nami sylwester i kolejne przygotowania dlatego gdybym nie zdążyła,
już teraz życzę wszystkim, ...moimi ulubionymi szantowymi nutkami...

"... W nowym roku, białych żagli,
Tak wydętych dobrym wiatrem,
Byśmy zawsze żeglowali
Do archipelagu pragnień...

Aby gdzieś w zatoce miłość
Przechadzała się po kei,
Tak się jakoś porobiło,
Że się spełnią sny, nadzieje..." do 

Szczęśliwego Nowego Roku !
Witam serdecznie nowych obserwatorów, wszystkim dziękuję za miłe komentarze i maile...
Pozdrawiam serdecznie i... DO SIEGO ROKU! :)
Angel Wishing Merry Christmas

16 komentarzy :

Iga pisze...

Szczęściara z Ciebie ...
piękne prezenty dostałaś :)
ja też trafiłam u jednej
z blogowych koleżanek na okrągły
komentarz,napisała o tym na blogu,
poprosiła o adres ... :(
pozdrawiam serdecznie

Ela 17 pisze...

Wszystko przepiękne napatrzec sie nie mogę,pozdrawiam

Trill pisze...

Magia aż bije z tego posta!
Agniesiu kochana...i Tobie wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.Pozdrawiam :)

atteo pisze...

U Ciebie to Mikołaj naprawdę zaszalał;) Cieszę się, że tak nam się udało dograć z wyborem prezentów od Kasi;) Pozdrawiam i życzę wszystkiego co najlepsze, najmilsze i najsłodsze w Nowym Roku:))))))

Kasia pisze...

Niespodzianki to wielka przyjemność i ja dzięki Tobie też ją miałam i to już przed świętami.

Wiewióra pisze...

Pięknie, ciepło i smakowicie :) musiałaś mieć magiczne Święta :)

JaMajka pisze...

Jeeeejciu, ten domek jest powalający!!! I dekoracje... Ależ piękna, świąteczna atmosfera!!!

kasica53 pisze...

Bardzo się cieszę, że candy tak fajnie się wpasowało w Wasze życzenia :D A piernikowa chatka po prostu wymiata - coś pięknego!

Bree pisze...

Cudne niespodzanki, a te papucie rozowe sa fantastyczne jak i "puchaty Mikolaj" :D pozdrawiam

Mereo pisze...

Piekne to wszystko. Atmosfera świąt jeszcze się tu unosi :)

Boei pisze...

Cudowne klimaty! Te figurki aniołków są prześliczne! A strój Mikołaja- po prostu oczu nie mogę oderwać;) Domek z piernika też rewelacyjny i bardzo tajemniczy:)

Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! Serdecznie ściskam:)

Ula pisze...

Tak pięknie u Ciebie...ach ! I choinka taka ośnieżona, i piernikowy domek, i ta piosenka o miłości i nadziei...Cudnie...aż nie mogę odejść :) pozdrawiam i życzę miłości i szczęścia w Nowym Roku !!!

Annasza pisze...

Piękne niespodzianki i jaka CUDOWNA chatka z piernika :)) Szczęśliwego Nowego Roku życzę! :))

maj. pisze...

Wszystkiego Miłego w Nowym Roku!!!

Chranna pisze...

Jak to dobrze, że są takie Święta i takie klimaty, jak tu u Ciebie!!!
Dobre zdrowie, oznaki miłości ze strony Najbliższych i życzliwość dobrych ludzi, poczucie bezpieczeństwa i optymizm niech Cię nie opuszczają przez cały kolejny rok 2012. Niech się spełnią Twoje najśmielsze plany i oczekiwania :)
Pozdrawiam serdecznie :)

konstancja 8 pisze...

cudny piernikowy domek - ślinka mi pociekła :)