środa, 7 grudnia 2011

...od Świętego Mikołaja ;)













19 komentarzy :

Ludkasz pisze...

śliczne woreczki:)

jola_zola pisze...

piękne, urocze, słodkie i niepowtarzalne:):):)

lilavati pisze...

świetne kartki:) faktycznie Od świętego Mikołaja:))) chyba się zainspiruję

Trill pisze...

Jesteś skarbnicą cudownych pomysłów,a realizacja na najwyższym poziomie :)

Ines pisze...

Aga worki są po prostu cu-do-wne nie zdziw się jak ściągnę pomysł:D

ZUzanna pisze...

O kurcze! Fantastyczne!!!

caro78-Pysia pisze...

Fajne woreczki :) sama bym taki przygarnęła hihi

Chranna pisze...

Kapitalny pomysł - bałwankowe świetne!

kasica53 pisze...

To ja poproszE ten z drugiego z zdjęcia na prawo - z zawartością! ;D
Piękne - wszystkie mi siE podobają :)

Atena pisze...

Jaki fajny pomysl na eleganckie podarowanie pieniedzy, podoba mi sie bardzo.
pozdrawiam

kasia pisze...

Jesteś mistrzynią kartek wszelakich:)Pozdrawiam serdecznie:)

Ania pisze...

Piękne kartki i takie inne od innych, życzę dużo nowych pomysłów na cudowne karteczki ;)

monia pisze...

Śliczne woreczki:))))

Annasza pisze...

Świetny pomysł na karteczki, podobają mi się niesamowicie :))

kamarek pisze...

Oj zazdroszcze pomyslowosci. Kartka w ksztalcie worka na prezenty to rewelacyjny pomysl.

Koraliki Beaty pisze...

piekne. jestem pod wrazeniem

Monia pisze...

Fantastyczne są! Rewelacyjny pomysł!

Anonimowy pisze...

Though i dont usual like to comment, occasionally i know i ought to. This is one of those times, cheers for your wonderful post.

el pisze...

niezwykle pomysłowe , worek kasy od Mikołaja to jest to