piątek, 9 grudnia 2011

Świąteczny wianek z jemiołą.





Pozdrawiam serdecznie,

15 komentarzy :

Nataliya pisze...

Jaki śliczny wianek!!!

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

Ale fajny ten wianek! Bardzo pomysłowy z tymi prezencikami!

Peninia pisze...

Ach jakie cudo...jestem pod wrażeniem. Przepiękny wianek...
Podziwiam.

Serdecznie pozdrawiam!

caro78-Pysia pisze...

Bardzo ciekawa ozdoba :) Pozdrawiam ciepło.

kamarek pisze...

Wow! Ale cudo!!! Fantastyczny wianek.

Ludkasz pisze...

Świetny jest:) Jestem pod wrażeniem ilości prezencików..., ech gdyby tak w każdym maleńki brylancik;)

by_giraffe pisze...

o żesz ile prezentów :D bardzo fajnie się prezentuje

kasica53 pisze...

Jak dla mnie bomba!

Misioka pisze...

Przepiękny wianek sama planuję zrobić stroik i zrobić kising ball z jemioły ale napotkałam niestety problemy a mianowicie nie mogę nigdzie kupić gałązek choinki ani żywych ani sztucznych a o jemiole to już w ogóle nie wspomnę ehhhs :(

Boei pisze...

Rewelacyjny! Bardzo oryginalny z tymi paczuszkami;)

kasia pisze...

JAKI PIĘKNY!!!!Super!Te małe paczuszki są rewelacyjne:)Pozdrawiam serdecznie;)

monia pisze...

Świetny:)
A te prezenciki sama robiłaś, bo jak tak to tym bardziej podziwiam, tyle pracy:)

Romantyczka pisze...

sliczne paczuszki, kupione czy zrobione?

MAGARO-art pisze...

Wianek mnie oczarował
pozdrawiam

JaMajka pisze...

Ale magiczny wianek, pierwszy raz taki widzę :) Cudeńko!!!