piątek, 13 stycznia 2012

Są dni, które mnie zaskakują ...szczególnie jeśli to piątek 13-tego.

....oczywiście bardzo pozytywnie :)

Najpierw zacznę od naszej - Design Team - Craft Artwork jesiennej wyminki ATC-iaków "jesień"
którą zorganizowała Martyna i która troszkę się nam przeciągnęła na zimę :)

Moja praca x 4 - dla każdej  z dziewczyn.
i już po wymianie, wszystkie nasze ATC. 
Od lewej: Martyna, Annar, Urtica i ja
Fajnie było te wszystkie ATCiaki pooglądać, pomacać i popodziwiać ich wykonanie z każdej strony. Każda z nas podeszła do tematu ciekawie i na swój sposób.

A teraz uwaga, ...będę się chwalić! Wybaczcie mi, ale muszę ;)
Otrzymałam dzisiaj cudowną przesyłkę od Uli - Trilli ...tak całkiem za nic a w niej, same piękności i cudowności...a do tego, mogę jeszcze wygrać samochód ;) Popatrzcie.
 Już na sam widok koperty, nadawcy i znaczków zrobiło mi się bardzo miło na sercu i tak jakoś walentynkowo :) Dziękuję Uluś.
Kolejna zaskakująca i dobra wiadomość to to, że
moja praca zwyciężyła w konkursie babeczkowym, w Scrap Markecie :) - cieszę się ogromnie i jest mi bardzo miło. Dziękuję i oczywiście z dumą prezentyję odznakę, nie tylko na pasku bocznym.
Dziękuję za gratulacje i miłe komentarze w poprzednim poście
i życzę wszystkim tak miłych i zaskakujących piątków 13-tego :) 
Pozdrawiam serdecznie,



12 komentarzy :

Trill pisze...

Dobry Duszku...wrażliwy i serdeczny dla wszystkich...Miło jest obdarowywać kogoś takiego jak Ty :)
Ten samochód(lub pozostałe rzeczy) to tak raczej dla Synusia ;)
Twoje prace są doskonałe i zasługują na każdą nagrodę lub wyróżnienie.
Buziaki :)

Guriana pisze...

cudny ten Wasz kwartet ateciakowy:))
a na widok szydełkowych kwiatków aż s=ie obśliniłam:))..i gratuluje w pełni zasłużonej wygranej:))

caro78-Pysia pisze...

Gratuluję wyróżnienia bo babeczki cudne :)
Pozdrawiam

Anmiodzik pisze...

ja również po prostu gratuluję!!!!!!!

kasica53 pisze...

Ten jesienny temat - łał! Piękne wykonanie i ten pomysł na zegar! Gratuluję zwycięstwa - należało Ci się ;)

ashki pisze...

Gratuluję! Babeczki są SŁODKIE:) I prezentu też gratuluję oczywiście:)

Edi-th pisze...

Nagroda zasłużona, bo takich pięknych babeczek to jeszcze nie widziałam! w ogóle cudeńka tworzysz! Pozdrawiam cieplutko!!!

Ludkasz pisze...

Kochana! ATC zachwycające:) Inne też piękne:)Prezent dostałaś fantastyczny:) A babeczką sie juz kiedyś zachwycałam, więc dziś ogromnie Ci gratuluję:)

Peninia pisze...

Atc zachwycają, urocze:) A babeczki rewelacyjne. Bardzo mi się podobają.Gratuluję:)
Pozdrawiam*

jolagg pisze...

Witam serdecznie... ależ piękny blog!! Chyba się tutaj zadomowię... na stałe.
Odpowiadam na pytanie dotyczące napisów walentynkowych... oczywiście, że możesz korzystać... będzie mi bardzo, bardzo miło!
Pozdrawiam.!

niw@ pisze...

Oj a ja się wcale nie dziwię, bo te babeczki naprawdę są ODLOTOWE !!!
Co do jesiennej wymianki,prace są CUDOWNE ! Naprawdę podziwiam !
Pomysł, wykonanie, cała aranżacja doboru kolorów i projektu EXTRA!!!
Pozdrawiam serdecznie !!!

Madziorek pisze...

ten zegar mnie rozbroił. świetne !