sobota, 28 stycznia 2012

U Make Me Happy ...



.


Pozdrawiam serdecznie,

8 komentarzy :

rrrrobaczek pisze...

super karteczki ! szczególnie ta druga :)

lilavati pisze...

super walentynki! ten napis, który wymaga skupienia żeby odczytac, kojarzy mi się z tablicą u okulisty:))) i to tło w kropki czy kropy... bardzo mi się podobają

Margo pisze...

Świetne kartki, pomysł rewelacyjny!

FojAga pisze...

Strasznie mi się ten pomysł podoba :)

barbaratoja pisze...

Bardzo pomysłowe karteczki.Podobają mi się baardzo.

u Alojka pisze...

bardzo ładne!

ashki pisze...

Czadowe kartki:) Te poprzednie zresztą też:)

Barbara pisze...

Przejrzałam sobie Twój blog i cieszę się,że tu trafiłam.Na pewno będę zaglądać regularnie bo piękne rzeczy tworzysz...różne formy,zróżnicowane pomysły i wspaniałe kolory.Pozdrawiam