poniedziałek, 30 stycznia 2012

Walentynkowe różności






.

Pozdrawiam serdecznie,

10 komentarzy :

Ines pisze...

ale się rozsercowałaś:D

amaggie pisze...

Jejuśku... aleś poszalała! Ta z wiatraczkiem - słodziak, a 4 myszki dosłownie skradły moje serce :)

ashki pisze...

Pierwsza ma świetny klimat, druga ma tak rozczulające myszki, że nie wiem, trzecia pięknie czekoladowa, a ostatnia przez wiatraczek kojarzy mi się z dzieciństwem:) Intryguje mnie jedna rzecz: czy te wiatraczki się kręcą?

kasica53 pisze...

Ależ te myszki są słodkie :)

caro78-Pysia pisze...

Te myszki są przesłodkie :)

karitsa@ pisze...

Mnie się wiatraczek podoba najbardziej! Bardzo lubię takie przestrzenne kartki :)
Przy okazji zapraszam do mnie na candy :)
http://pobutach.blogspot.com/2012/01/kot-w-pudeku-czyli-rozdawnictwo-z.html

Barbara pisze...

ta z myszorkami jest przecudna :))

Iga pisze...

piękniusie :)pozdrawiam cieplutko

JaMajka pisze...

...jeszcze powiedz, że te napisy sama wyszywałaś ręcznie............ To zacznę Ci hołdy składać :D

ABOKU - Agnieszka pisze...

Dziękuję Wam bardzo, że zostawiacie ślad po odwiedzinach :)
JaMajka - więc będę milczała i nic nie powiem ;)
Pozdrawiam :D