środa, 29 lutego 2012

Kobieta...raz na 4 lata... ;)


Dzisiaj 29 lutego, wypadający raz na 4 lata, zwany jest dniem podarowany. Należy w nim cieszyć się życiem, bawić, kochać, okazywać troskę bliźnim i zwierzętom. To dobry dzień na spotkania towarzyskie. W tym dniu wykonuje się najskuteczniejsze talizmany od złego oka i zawiści, które będą skutecznie działać przez 4 lata." 
(tekst z CzaryMary.pl)

Oczywiście talizmanu żadnego dzisiaj nie wykonałam ale za to otrzymałam przesyłkę, a w niej... 
- same cuda :)
 Kolejna ATC-iakowa wymiana naszego D.T.

Moje ATC x 7szt., temat - "Kobieta":
i po wymianie:
Dziękuję.
***  ***  ***  ***  ****

Zapraszam również na dzisiejsze wyzwanie Craft Artwork "Nic dwa razy się nie zdarza"

Zainspirujcie się wierszem Wisławy Szymborskiej "Nic dwa razy" i stwórzcie do wyboru: twinchies with inchies albo trinchies with inchies.

"Nic dwa razy"
Nic dwa razy się nie zdarza 
i nie zdarzy. Z tej przyczyny 
zrodziliśmy się bez wprawy 
i pomrzemy bez rutyny. 

Choćbyśmy uczniami byli 
najtępszymi w szkole świata, 
nie będziemy repetować 
żadnej zimy ani lata. 

Żaden dzień się nie powtórzy, 
nie ma dwóch podobnych nocy, 
dwóch tych samych pocałunków, 
dwóch jednakich spojrzeń w oczy. 

Wczoraj, kiedy twoje imię 
ktoś wymówił przy mnie głośno, 
tak mi było, jakby róża 
przez otwarte wpadła okno. 

Dziś, kiedy jesteśmy razem, 
odwróciłam twarz ku ścianie. 
Róża? Jak wygląda róża? 
Czy to kwiat? A może kamień? 

Czemu ty się, zła godzino, 
z niepotrzebnym mieszasz lękiem? 
Jesteś - a więc musisz minąć. 
Miniesz - a więc to jest piękne. 

Uśmiechnięci, współobjęci 
spróbujemy szukać zgody, 
choć różnimy się od siebie 
jak dwie krople czystej wody.
                                                 Wisława Szymborska


...i przy świetle dziennym:



Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia! 
Nie straćcie go!

9 komentarzy :

Monia pisze...

Same wspaniałości dziś mi podarowałaś! Dziękuję :)

Ludkasz pisze...

Piękne ATeCiaki, ale ta praca z twarzą!!!!! Rewelacja!!!

pracownia-filcer pisze...

Piękne kartki....a ile w nich trafionych i mądrych sentencji...:)

kasica53 pisze...

Jestem pod wrażeniem ostatniej pracy! Taka... przejmująca - to chyba najwłaściwsze słowo.

caro78-Pysia pisze...

Wowwww fantastyczne ATC :)

Boei pisze...

Piękne Twoje ateciaki, i te, które otrzymałaś- również:)

anias pisze...

Ateciaki piękne, ale trinchies with inchies- mistrzostwo świata...

maj. pisze...

Niesamowite, cudowne prace!!!!

Belladonna pisze...

Cudowne ateciaki i wspaniała wymiana!