wtorek, 7 lutego 2012

Na narodziny, chrzciny...

Pudełko eksplodujące motylkami...





18 komentarzy :

Bree pisze...

Bardzo pomyslowe :) i prawdziwa niespodzianka, pozdrawiam

Monia pisze...

Hihi, ale fajnie wygląda ten bocian z dzidzią w dziobie :) Świetne pudełko :)

kasica53 pisze...

No tak, bociana jeszcze tu nie włożyła ;) Efekt - powalający :)

Trilli pisze...

Czarodziejka Agnieszka...
No bo co ja innego mogę napisać,żeby komentarz nie wyglądał jak zawsze?

perelka111 pisze...

fantastycznie wygląda bocianek:)))

Justyna pisze...

Genialne!!! Powalający pomysł:D
pozdrawiam

caro78-Pysia pisze...

Piękna :) a ten bocian dodaje dużo uroku.
Pozdrawiam.

guru_krolowa pisze...

Jesteś taka zdolna, a przy tym tak cierpliwa i dokładna...ja bym nie potrafiła takiego cuda zrobić właśnie ze względu na nerwy hahaha xD

Romantyczka pisze...

śliczny ten bocianek, gdzie mozna takiego dostać?

Barbara pisze...

śliczne,bociek jest przeuroczy :))

Rena Tuśka pisze...

Szczeka mi opadła. Przepiękne pudełko!

Ludkasz pisze...

Śliczne pudełko:) Śliczne!!!!

Ines pisze...

bossski bociek:D

Tusia pisze...

Ależ słodkie!!! Podziwiam!!!

JaMajka pisze...

Ale cudny pomysł z tym bocianem z dzidziusiem :) Pierwszy raz widzę, jestem zachwycona!!!

M. pisze...

BORZE ZIELONY, jakie to jest genialne!

Asiek =} pisze...

Oryginalne i śliczne puzdereczko niespodzianka! Bardzo mi się podoba =}
Pozdrawiam cieplutko
Asiek =}

monia pisze...

Cudne pudełko, a bocian czadowy :)))