czwartek, 22 marca 2012

DL






16 komentarzy :

kasica53 pisze...

Śliczne :)

caro78-Pysia pisze...

Cudne :)

Ewa pisze...

Baaardzo mi się podobają :)

Bea pisze...

cudne! piękna ta kwietna kompozycja!

Dom Mokoszy pisze...

Ooo, Aga, u Ciebie, jak zawsze - przepięknie!!!
Ta ślubna karteczka poniżej - cudowna!!!!

Barbara pisze...

Też niedawno odkryłam urok tego formatu,zawsze wydawało mi się,że są zbyt wąskie a prawda jest taka,że są bardzo eleganckie :) śliczne kartki :))

Boei pisze...

Każda ma inny klimat, ale obie są zachwycające!

Trilli pisze...

Piękne są obie!

Ludkasz pisze...

śliczne:)

GREGORIUS pisze...

Agnieszko, wszystkie karteczki cudne ale ta pierwsza z różami w pięknym bladym różu wprost bajeczna. Pięknego dnia,Grzegorz.

Bree pisze...

Przepiekna ta roznana, pozdrawiam cieplo

lin_ka1 pisze...

piękne i delikatne :)

raeszka pisze...

Cudne kartki :).

Tusia pisze...

Jakie śliczności :)

Kasia pisze...

Piękne kartki!

Mia pisze...

Piękne kartki, a tę pierwszą już gdzieś widziałam i zauroczyła mnie :)). Nawet ją sobie przegrałam do mojego "archiwum prac do wielokrotnego podziwiania" :))