czwartek, 19 kwietnia 2012

Prezenty od zajączka :)

Dzisiaj pochwalę się tym, co przykicał mi Zajączek :)
Ula, Ania, Sylwia oraz Janka i Agnieszka - dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za pamięć :)
Aż wstyd się przyznać ale ja w tym roku nie wysłałam kartki do nikogo :/ 
 Pewnie to dziwne ale taka prawda i dziękuję, że ktokolwiek o mnie pamiętał.
Za to, dosyć często jestem teraz w Bydgoszczy - co najmniej dwa razy w tygodniu :) Od kilku miesięcy jeżdżę na zajęcia z ceramiki i to ona pochłania teraz każdą moją wolną chwilę.
Po za tym dom, rodzina, ogród, praca... czyli codzienność :) i brak czasu na sen, czy cokolwiek innego ale niedługo mam nadzieję wrócę do normy i zostanie mi tylko brak czasu na sen :)))

Przy tej okazji, zapraszam Was już teraz na wernisaż w oranżerii Pałacu w Lubostroniu, 19 maja na 16:00.

* * * * *
Z ostatniej chwili: Karteczka od Magda(i)Lena za to, że zagłosowałam na jej pracę w konkursie u Janet:: Dziękuję bardzo, jest piękna.

Pozdrawiam serdecznie,

1 komentarz :

Trilli pisze...

Agnieszko kochana.Ja uwielbiam robić Ci niespodzianki...i właśnie tym razem mi się udało...Na poprzednie Święta nie bardzo się wykazałam ;)
Ale Ty wiesz ze pamiętam zawsze :)