wtorek, 3 kwietnia 2012

SPRINGPUNK i babeczki


Zapraszam na Craft Artwork. Temat jaki proponuję to: ATC "Springpunk" 
SPRINGPUNK - czyli w kolorystyce i tematyce wiosennej, wymieszanej z elementami steampunk.

Kolejna zaległa praca, to kartka z cudną grafiką "CUPCAKE DAY" od Janet. 
Polecam SKLEP, w którym można zakupić grafiki Janet oraz jej BLOGA
gdzie organizowane są konkursy i jest możliwość otrzymania takich grafik za darmo!

Moja kartka jest skromnym przykładem właśnie takiej konkursowej pracy,
 za którą otrzymałam zaszczytne drugie miejsce.
Grafiki Janet przewijały się już u mnie w niektórych wcześniejszych pracach, 
miałam przyjemność spotkać ją już jakiś czas temu :)

Dziękuję Janet za świetną zabawę i za te cudowne pyszności, które otrzymałam :)*


A jak już jestem przy babeczkach, to w niedziele piekłam właśnie takie z przymrużeniem oka ;)
Moje chłopaki są już przyzwyczajeni do takich wymysłów i wiedzą, że ja lubię jak jest nienormalnie :)))

Że pogoda byle jaka - to każdy widzi, na szczęście w ogrodzie mam po japońsku, czyli "jako tako" :)
A że mnie ciągnie do sadzenia, to w zaciszu domowym powstały nutellowe babeczki z miętą i orzechami.


Pozdrawiam serdecznie,

12 komentarzy :

karitsa@ pisze...

Myślę sobie: "Szkoda, że nie zamieściła zdjęć tych babeczek"
Myśl druga: "Jaka fajna ozdoba doniczek! Tylko po co te papierki wystające?..."
Myśl trzecia: "Aaa... Babeczki! :D"

REWELACJA!

caro78-Pysia pisze...

Piękna karteczka a grafiki faktycznie cudowne :)
Pozdrawiam.

Mia pisze...

babeczki już podziwiałam - sliczne, ale springpunk - jest och nawet nie umiem napisać... świetne !!! Straaaasznie mi się podoba !!!

ashki pisze...

U Ciebie zawsze jest na co popatrzeć:) Pozdrawiam:)))

maj. pisze...

Cudeńka, po prostu cudeńka!!!!
Słonecznej Wielkanocy!

Ewa pisze...

Babeczki są rewelacyjne, wyglądają genialnie z tą miętą :)
a Twoje prace znów zachwycają :)

Ela 17 pisze...

Przepiekne prace,bardzo dziękuje za odwiedzinki na moim blogu dużo dla mnie znaczą twoje słowa ja także zyczę WESOŁYCH ŚWIĄT

Alicja pisze...

Samych radości, kolorowych jajeczek, białych owieczek, uśmiechu bez liku i bakalii w serniku, kiełbaski tłuściutkiej i atmosfery milutkiej życzy Alicja :)

Tusia pisze...

Wow - ale boskie zdjęcie!!! Nutellowe babeczki z orzechami - to jest coś. Gorzej z miętą, bo nie przepadam :)

ATC cudne, a kartka boska :)

Annasza pisze...

Piękne prace, jak zawsze podziwiam :)) Życzę spokojnego i udanego drugiego dnia świąt :)

Boei pisze...

Babeczki są niesamowite! Jestem pod wrażeniem;)
Z okazji Świąt życzę Ci, Kochana, wszystkiego co najlepsze, zdrówka i wielu łask Bożych- dla Ciebie i rodzinki!
Pozdrawiam:*

guru_krolowa pisze...

Hahahah :D pycha mięta + czekoladowe babeczki

Kartka jest wspaniała :)