środa, 16 maja 2012

Wystawa Ceramiki i Batiku



Serdecznie zapraszam wszystkich na wernisaż w
 Oranżerii Pałacu w Lubostroniu, 
otwarcie w sobotę, 19 maja o godz. 16:00.
Wystawa czynna będzie od 19 maja do 6 czerwca.


**********

Moje ceramiczne prace "Taaakie ryby", wykonane na bazie kuli, metodą wałeczkową.
Zdjęcie, jeszcze typowo robocze w pracowni.
Ryby - lampiony, będą stały podświetlone przy oczku. Są dość sporych rozmiarów, największy lampion ma ok. 50-60cm wysokości. Dokładny wymiar podam jak wrócą do mnie z wystawy.

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz zapraszam Was z całymi rodzinami na piękny majowy dzień do Lubostronia. Będzie mnóstwo różnorodnych, ceramicznych prac oraz pięknych batików 
...i będzie można się spotkać :)
Agnieszka- 

9 komentarzy :

caro78-Pysia pisze...

Wow te ryby są rewelacyjne :) Szkoda, że mam juz zajętą sobotę ;(

Trilli pisze...

Agnieszko...jak pisałaś że zabierasz się za ceramikę to czułam że będzie pięknie...ale to co widzę zwala z nóg!!!

mms pisze...

Gratuluję :DD

Boei pisze...

Nie mogę uwierzyć! Cudne!!!:)

Jagna pisze...

Super rybki!Będą się świetnie prezentować przy oczku wodnym takie świetliste :) Jeśli Ci się uda to zrób koniecznie zdjęcie :)
Pozdrawiam

hania739 pisze...

Ryby wyszyły Ci świetnie :))

pracownia-filcer pisze...

Och...jak fajnie znowu zobaczyć "Twoje grube ryby":))) Też jestem ich fanką, i czekam na kolejne cuda :))

lin_ka1 pisze...

Po pierwsze gratuluję weny i różnorodności działań
Po drugie - ryby są rewelacyjne
Po trzecie gratuluję wystawy, bo to bardzo nobilitujące :)
Pozdrawiam

niw@ pisze...

Jakie śliczne !!! Jestem w szoku, ale Jesteś uzdolniona ! Ryby są naprawdę odlotowe ! :D
Życzę samych przyjemności w dni wystawy i ładnej pogody !
A rozmiar jak zobaczyłam tu pomyślałam, że może źle widzę? ;)
Duże rybeczki :)
Pozdrawiam serdecznie !!!