piątek, 15 czerwca 2012

Z piórkowym kwiatem - pudełka



19 komentarzy :

Ewa pisze...

o ja.... zaniemówiłam... te kwiaty są obłędne!

ZUzanna pisze...

Jasny gwint, ale śliczne!

Katia pisze...

Piękne, cudowne, wspaniałe te kwiatki, jak są zrobione? są prześliczne po prostu !!!

karka00 pisze...

wow, super!
jesteś genialna, efekt jest cudowny ;)

Monia pisze...

Piękne pudełka, świetnie wszystko skomponowałaś :)
Dziękuję za odpowiedź na moje pytanie :)

Blue-Anna pisze...

Fajne, takie na bogato:)

mms pisze...

śliczniutkie ! Jestem pod ogromnym wrażeniem !
Zapraszam też do siebie na www.manufaktura-mms.blogspot.com

ABRA_ABRA pisze...

Zakochalam sie :) Sliczne sa!

caro78-Pysia pisze...

Te kwiaty są obłędne :)

Ewelina pisze...

Sliczne pudelko, cudny ten kwiat. Czy wykonany wlasnorecznie?
Pozdrawiam

Atena pisze...

Fajne sa te piorkowe kwiaty, pudeleczka bardzo urokliwe.

Kasia pisze...

Cudne te kwiaty! Całość niepowtarzalna.

kasica53 pisze...

Mają w sobie niezwykle wiele uroku! :)

kasia pisze...

śLICZNOŚCI!!!!

Tusia pisze...

Och jakie śliczności!

Wiola pisze...

Piękne wręcz oszałamiające:)
Cudo:)

Ludkasz pisze...

o rany, ależ to piękne!!!

OriBella pisze...

Efektowne prace, pięknie ozdobione:)

ashki pisze...

Nie wiem jak ja przegapiłam te pudełka. Są prześliczne:)