niedziela, 1 lipca 2012

Pudełko + kartka


Serdecznie pozdrawiam,
Agnieszka -

22 komentarze :

Jagna pisze...

Ale cudeńka!

Kasia pisze...

Wow! Cudeńko!

caro78-Pysia pisze...

Cudowne prace :)

Ania S pisze...

Śliczny komplet!

Anmiodzik pisze...

cudowne.. te kolorki bardzo do mnie trafiają!!

Wiola pisze...

ojojoj Jak oglądam Twoje wytworki dostaję ko kompleksów:)

Kaprys pisze...

Agnieszko śliczności a jakie eteryczne !!!
Pozdrawiam Agnieszka

Monia pisze...

Wspaniały kwiecisty komplet, cudne kolory :)

Barbara pisze...

Wow...niesamowite te wyrkojnikowo-kwiatowe kompozycje :)

Wiolka Turska pisze...

Przepiękne:-)

Loli. eltallerdelosrecuerdos@gmail.com pisze...

Hola Aboku, fantastic set, your boxes are really stunnig, beautiful and elegant creations, great works.
Hugs from Palma de Mallorca Spain

asiula pisze...

Śliczne!!!

Alojka pisze...

Przepiękna! nie mogę oderwać oczu!

mms pisze...

oglądanie tych rzeczy to czysta przyjemność :) czy mnie na cokolwiek stać?

bustani pisze...

Przedmioty, które tworzysz wyglądają tak delikatnie - śliczne:)
Pozdrawiam i zapraszam do siebie po odbiór nagrody PRIX:)

Mihaela pisze...

Gorgeous work, so beautiful design and colors!!!

Fairy Witch pisze...

cuda i cudeńka

Rose pisze...

Bardzo romantyczny komplet!
Jestem nim oczarowana!
Pozdrawiam serdecznie! ;)

monia pisze...

Cudnie!!!

silence pisze...

Śliczny i elegancki komplet. Pozdrawiam!

Ewa pisze...

właśnie zaczynam nadrabiać zaległości :)
prześliczny, delikatny zestaw :)

Anonimowy pisze...

Witam, szukałam inspiracji związanych z rocznicą ślubu moich rodziców i jestem mile zaskoczona prostotą, delikatnością i pięknem jakie znalazłam tutaj. Dziękuję