wtorek, 7 sierpnia 2012

Ceramiczna miseczka - poidełko






Pozdrawiam serdecznie,

6 komentarzy :

GREGORIUS pisze...

Agnieszko, poidełko bardzo ładne, nie wiem jak to możliwe ale kilka postów wcześniej pokazałem swoje poidełko, jeszcze przed wypałem ;-) jest wprost niewiarygodnie podobne. Czyżby jedność myśli kreatywnych. Miłego wieczora, pozdrawiam Grzegorz ;-)

Agnieszka - ABOKU pisze...

:) i coś w tym musi być ;) Widziałam przy ostatnich odwiedzinach Twoje poidełko, jest śliczne a po wypale i szkliwieniu będzie powalająco cudowne. Ciekawa jestem jak wyjdzie Ci ten eksperymant ;-)

Trilli pisze...

Agnieszko...już nie mogłam się doczekać Twojej ceramiki!I jest!I jaka piękna!

Ludkasz pisze...

śliczne:)

Blue-Anna pisze...

Śliczna miska i przepysznie wypełniona:)

Lena pisze...

Cudo,jesteś świetna ;)
Blog bardzo ciekawy.
+obserwuję
Zapraszam do mnie:
http://cristiano-natalie-opowiadanie.blogspot.com/
Będę szczęśliwa jeśli pozostawisz po sobie komentarz.;D