piątek, 28 września 2012

Pudełeczko






Serdecznie pozdrawiam ,
:)

11 komentarzy :

Bea pisze...

Urocze!

Trojanda pisze...

Śliczne pudełeczko :)

Donia pisze...

Witam serdecznie!
Piękne rzeczy Pani tworzy, jestem pod wrażeniem, coś wspaniałego.Gorąco pozdrawiam.

Ania S pisze...

Słodkie i urocze! I w moim ulubionym kolorze! Od razu przypadło mi do gustu!

Blue-Anna pisze...

Cudowne, urocze pudełeczko. W ulubionym kolorze mojej córki:) Pozdrawiam:)

barbaratoja pisze...

Piękne!

Kapeluszniczka pisze...

Od wczoraj namiętnie przeglądam Twój blog :) Jestem zachwycona scrapbookingiem. Jest niesamowicie wyważony, skomponowany i wykonany z tylu pięknych detali :)
Pozdrawiam i zostaję na dłużej!

Jagna pisze...

Agnieszko,jak zwykle wszystko dopracowane w najmniejszym szczególe!Piękne to serce!

Barbara pisze...

przepiękne...jak idealnie okleiłaś to niewymiarowe pudełko-brawo!!!

Elżbieta Kurek pisze...

Piękne pudełeczko :)
Zadam może dziwne pytanie, ale nie znam się na scrapkach, czy robisz od podstaw pudełeczka, czy tylko ozdabiasz?

Obejrzałam kilka Twoich prac i stwierdzam, że są śliczne!

el pisze...

śliczny kwiatuszek , piękne ma kolorki