wtorek, 9 października 2012

Od Trilli :)

Dzisiaj chwalę się :)) moją wygraną w zabawie Uli - Trilli :) którą właśnie otrzymałam.
Co prawda miała być sama chusta ale Ula tak się rozpędziła..... :) że powstały jeszcze cudowne mitenki, beret i dwie broszki. 
Nie wiem co mam napisać, bo cokolwiek to będzie i tak nie odda tego co chciałabym powiedzieć. 
Dziękowałam Uli już na blogu, w mailach ale wypada tu również, bardzo, bardzo jestem Ci wdzięczna, 
podziwiam każdy centymetr tych cudności i chyba wiem w czym dzisiaj będę spała ;)*
 DZIĘKUJĘ.
Jeśli chcielibyście zamówić sobie taką chustę, mitenki, beret lub co dusza zapragnie (bo Ula potrafi wszystko) 
koniecznie zajrzyjcie na jej bloga, zapraszam: http://przyjemnezpozytecznym.blogspot.com




Komplet na żywo jest jeszcze piękniejszy a fotograf ze mnie jak wiecie marny 
do tego dzisiaj strasznie wietrzna pogoda, słońce raz jest, raz się chowa.
Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia :)

13 komentarzy :

Wiewióra pisze...

cudowny komplet! piękne kolory :)

Kaprys pisze...

Komplecik piękny !!!
I moje kolorki ;-)))
Pozdrawiam Agnieszka

kasia pisze...

Ależ cudo!!!!

Trilli pisze...

Ale ładna Pani...ojej...chciałoby się taką mieć.
Chusta zaprezentowana na lewej stronie hihihi ;)
Kochanie,mam nadzieję że będzie Ci ten zestaw służył.Nad różami będziemy jeszcze pracować...to jeszcze nie ten moher,nieco za gruby.Przy okazji zamawiania włóczek zamówię odpowiednią czarną.
Dziękuję!

Agnieszka - ABOKU pisze...

To prawda, chusta na lewej stronie :)
Zorientowałam się jak już wrzuciłam na bloga. W dzisiejszych warunkach pogodowych sesja była dosyć trudna i zmarzłam na kość. Po za tym, mnie się podoba nawet na lewej stronie :)

kasica53 pisze...

Aleś wygraną zgarnęła - normalnie rarytasik! Szczerze zazdroszczę, ale oczywiście tak pozytywnie ;)

-mamon- pisze...

Doświadczyłam i ja takiej uczty za sprawą Uli, fakt że jej sprytne rączki wyplatają cuda.

Ula pisze...

Och !!! Piękne mitenki, chusta i beret również. Kolory cudowne. Wszystko tworzy bardzo ładny komplet. Niesamowity !!!

moniFaktura pisze...

Cudowne kolorki, gratuluję!

Blue-Anna pisze...

Chusta zjawiskowa a mitenki... matulu jakie one są słodkie:)

Elis pisze...

O kurcze.... Ależ to jest cudo!

Jomo pisze...

PRZYBIEGŁAM I TU POPODZIWIAĆ TE CUDO!
ZZIELENIAŁAM...SPAĆ NIE BĘDĘ!

CIEPŁO POZDRAWIAM :)

Alojka pisze...

wspaniały zestaw,, cudne kolory!