niedziela, 25 listopada 2012

Świąteczny konkurs u Janet!

Kolejny konkurs u Janet, pt. "Moje świąteczne ozdoby" a do wygrania cudowne grafiki - do kupienia
 również w sklepie Digital Paper: TU.   
Do konkursu zgłosić można tylko dwie prace.
Każdy, kto wyrazi chęć udziału w zabawie, w prezencie otrzyma takie cudowne grafiki:
Janet - dziękuję.

Do konkursu zrobiłam i zgłaszam dwie karteczki w ozdobnej formie, jako ozdoby na kredens :)
Pierwsza powstała troszkę romantyczna, niebieska z rozgwieżdżonym niebem i choinkami.







Kolejna praca, to dwie podobne do siebie kartki, w formie gwiazdki, 
przy których powstawaniu zrobiłam kilka zdjęć 
i może jutro lub pojutrze, jeśli będą chętni, uda mi się złożyć z tego mały kurs/tutorial ?


Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuję za Wasze wizyty oraz pozostawione komentarze.
Agnieszka,

9 komentarzy :

Trilli pisze...

Są cudowne!
Mocno trzymam kciuki ;)

barbaratoja pisze...

Grafiki są świetne, a ty je tak cudnie wykorzystałaś!

kasica53 pisze...

Piękny klimat stworzyłaś na karteczkach! A tutka to ja chętnie... :)

Sylwia-eR pisze...

Świetne prace- podoba mi się jak ugryzłaś tę grafikę z pijącą dziewczynką ( coca colę?)
Tam się rzeczywiście prosiło o granaty i niebieskości..Choineczki poniżej cudne, aż chciało by się zapytać jak się robi takie cudeńka....

elpimpi pisze...

WOW! EXTRA! Cudne te gwiazdki!!! Świetne karteczki! :-)

Ines pisze...

cudeńka :)

Joanna pisze...

Piekne kartki. Gwiazdkowe pomyslowe :) Czekam na kursik :)

AgaSi pisze...

Przepiękna ta niebieska, super wykorzystałaś ten obrazek od Janet, kolory dobrane idealnie. Gwiazdki bardzo pomysłowe, śliczna ozdoba na komodę a jak przywiesi się sznureczek to i na choinkę.

el pisze...

ale niesamowite te gwiazdki , mistrzostwo