poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowości scrapowe.

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić wymarzone miejsce dla osób scrapujących (ale nie tylko), 
w którym od jakiegoś czasu mam zaszczyt być w zespole projektowym. 

Jest to nowiutka hurtownia, (zapraszam na stronę Facebook): Scrap&Art.

 Sklep jest dystrybutorem takich marek jak: Martha Stewart oraz K&Company
i jest przeznaczony dla hurtowników ale TUTAJ znajdziecie listę sklepów, w których można zrobić "zwykłe" zakupy :)

Do mojej pierwszej inspiracji użyłam zestawu M. Stewart: 
Pozdrawiam serdecznie,

6 komentarzy :

ashki pisze...

Prześliczne:)

Sylwia-eR pisze...

Piękna wiosna zapanowała na Twoim blogu, a motylkowy dziurkacz MS - bardzo kusi : )

Trilli Urszula pisze...

Są prześliczne!

Joanna pisze...

Cudowne kartki.

Alojka pisze...

podoba mi się ich prostota
pozdrawiam

Peninia pisze...

Cudowne karteczki:) Gratuluję ;)Ślę styczniowe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
*
Peninia ♥

http://peniniaart.blogspot.com