sobota, 2 lutego 2013

Jabłuszka pełne snów.

Dzisiaj u mnie wyjątkowo ...jabłkowo, cynamonowo i serowo ale nie tylko :) 
Dziękując Wam za pamięć i za to, że mnie odwiedzacie zapraszam na ciasteczka serowe z jabłkami i cynamonem.
Ciasteczka powstały przepisu "moje wypieki":

Składniki na około 25 sztuk:
* 250 g mąki pszennej
* 250 g białego sera
* 125 g masła
* 3 - 4 jabłka
* cukier puder do posypania

Ser zemleć. Jabłka umyć, obrać, usunąć gniazda nasienne, pokroić w ósemki. Mąkę wyrobić z serem i ogrzanym do temperatury pokojowej masłem. Rozwałkować i wykroić szklanką krążki jak na pierogi. Na każdy krążek nałożyć kawałek jabłka, ja posypałam dodatkowo cynamonem, złożyć na pół i skleić w rogach.
Piec w piekarniku rozgrzanym do 180ºC przez około 25 - 30 minut.
Zamiast jabłek można użyć innych owoców.
Smacznego :-)


Chciałam też podziękować Janeczce za piękny naszyjnik jaki dostałam i karteczkę. Dziękuję :)*
Pozdrawiam serdecznie, 
Agnieszka -

7 komentarzy :

Trilli Urszula pisze...

Ale kusisz dzisiaj smakołykami!

jaga pisze...

Ale smakowite te ciasteczka aż tutaj pachną

AgA pisze...

Tak się nie robi: na noc aż ślinka cieknie :)))) !!!! Przepis chyba nawet dla blondynek :) Od rana bedę działać :)

Wilczyca Aga Strzęciwilk pisze...

Cynamonowo-jabłkowe usteczka, u nas taką mają nazwę i są wspaniałe.

Anstahe pisze...

Naszyjnik śliczny. Będziesz miała piękną pamiątkę. Przepis zabieram i piekę. Pozdrawiam.

kasica53 pisze...

Super przepis! Naszyjnik - piękny :)

mms pisze...

Tak ładnie wyglądają, ze bym ich nie zjadła ;)