środa, 5 czerwca 2013

EKO kartki z Kubusiem

“What day is it?” asked Pooh.

It’s today,” squeaked Piglet. 

My favorite day,” said Pooh.”

...właśnie:) ...każdy dzień w Kubusiowym świecie to mój ulubiony..., to teraz moja codzienna bajka... ;)

Kartki na craftowym, eko papierze Joy crafts a grafiki "Winnie The Pooh" zakupione od Janet w bydigitalpaper.




Stempelek na zielonej kartce od Novinki.

...i znów nie mogłam się oprzeć :)
Kartki zgłaszam na "Bajkowe" wyzwanie majowe w Digital Paper
edit. 05.06.2013r. niestety jest już po czasie i na wyzwanie się nie załapałam :(
 
***  ***  ***  ***  ***  ***  *** 
  Dzisiaj, to również dobra okazja aby przedstawić Wam, dawno obiecanego niektórym e-ciociom pewnego "Kubusia", wokół którego kręci się teraz cały mój Puchatkowy świat :)  i często brakuje w nim miejsca na cokolwiek innego. ...jedynie miłość do scrapowania nadrabiam późnymi wieczorami :) a w dzień, jeśli tylko mogę, w każdej wolnej chwili biegam z aparatem i ćwiczę :)))) uwieczniając nasz ulubiony i wspólnie spędzony czas.
❤ ❤ ❤ ℒℴѵℯ ♥  ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ℒℴѵℯ ♥  ❤ ❤ ❤
❤ ❤ ❤ ℒℴѵℯ ♥  ❤ ❤ ❤
 
Pozdrawiamy serdecznie wszystkie e-ciocie ;) i naszych zaglądaczy - to dla Was!
Agnieszka -

15 komentarzy :

Francesca i jej wolna chwilka pisze...

Kartki są przepiękne! a Twój Kubuś to śliczny słodziak.

Bea pisze...

Cudnie!! Absolutnie cudnie!!

Handmade By Doris pisze...

Kartki są przepiękne!!!!

Barbara pisze...

Piękne kartki-pełne magii i dziecięcego uroku...a Twój bobas jest piękny :))

Kasia z Różności pisze...

Nooooo, nareszcie! Kubuś jest cudowny, będzie przystojniacha! Gratulacje dla obu rodziców :D
Karteczki piękne. Mam wrażenie, że masz je już w głowie poukładane co do ostatniego szczegółu przed realizacją :)

piaseiza pisze...

Karteczki są cudowne, a Kubuś jest przesłodki.

Madziorek pisze...

jejku, ja nawet nie przypuszczałam że kartki z 'takim głupiutkim Kubusiem' mogą być takie śliczne !!
pięknie tworzysz.
A ten słodki tygrysek serca skrada ;-)

Pejtoon Marta Stanisławska pisze...

ależ piękne,oczu nie mogę oderwać :)

Mia pisze...

Słodkie, ślicznie zaprojektowane, ta zielonkawa jak kawałeczek lasu .. po prostu śliczne..

Trilli Urszula pisze...

No i sama nie wiem już teraz czy wolę Kubusia...czy może Tygryska...
Tak czy inaczej karteczki(choć cudne) bledną ;)
Moc buziaków!!!

Klaudia/Kszp pisze...

Karteczki są nieziemskie po prostu! Szkoda, że dopiero dziś tu zajrzałam, bo nie byłoby za późno napisać Ci, że nie zgłosiłaś ich w inLinkzie u Janet :(((

u Alojka pisze...

te cuda podziwiala, juz na FB

Ludkasz pisze...

Cudowny Bobasek:)
A kartki odjazdowe:)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Bardzo wszystkim DZIĘKUJĘ ...ogromnie ♥♥♥
Klaudia/Kszp - faktycznie szkoda, karteczki miałam już wcześniej zrobione tylko ociągałam się z publikacją postu a jak już opublikowałam, to było po czasie ;) no, trudno ale dziękuję Ci za dobre chęci.
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję.

el pisze...

genialne karteczki a ja dziś właśnei dla dorosłej osoby muszę z misiem zrobić i biję się jak zrobić ,żeby nie wyszło dziecinnie